beta predstavlja ____
najtacnija definicija projekta...(sve su jako slicne)
najtacnija definicija heuristike (sve jako slicne)
ako je kod heuristike f(n) polinom, onda je to _______ a u suprotnom ______
formule koje se koriste u racunanju vremena.. Tej pa neka sa {} zagradama,
neka vremenska rezerva ako se skrati onda to utice na ovo, a ovo drugo utice na..
u teoriji minimaxa, pored ostalog vazi ...
funkcija cilja se obelezava pa je bilo min v, pa pregolemi izbor formula
Učesnici projekta-dopiši
Formule za rezerve-zaokruži tačnu
Data je matrica pa da li je prosta,složena,mešovita,jednostavna igra
Šta je alfa(data je formula) -donja granica vrednosti igre
Šta je Cnula u modelu gde se pri definisanim troškovima minimizuje trajanje, data je formula(ograničenje)
Za dilemu zatvorenika Т<R<S<Q da se zaokruži
Zaokružiti metaheuristike
Nešto za Metod PO da se zaokruži šta je tačno
Koja je raspodela za trajanje aktivnosti (beta) a koja za projekat (normalna)
Da se zaokruži tačna formula sa p i q, maxmin*p*C*q=minmax....=V.
edlasta tacka pa ono cij<...obratiti paznju na zvezdice
ogranicenja kod minimizacije troskova En = Tn
isto dal je matrica prosta,...
Tabu pretrazivanje da se bazira na lokalnom pretrazivanju i jos nesto da se zaokruzi al ne znam sta tacno
kad je alfa jednako beta sta je to
koje su formule kod analize vremena pa zaokruziti tacne
koje su konstruktivne metode ali ne oni principi nego metod najblizeg neposecenog suseda i jos ima ali nisam sigurna sta je tacno
ukupna vremenska rezerva da se dopuni definicija
koju metodu koriste softveri za upravljanje projektima-PDM metoda 376 str
1. Nesto vezano za savremene softvere, koji se dijagrami koriste, pa ponudjeno a) MDČ b) CPM C) MDG...
2. Ukupna vremenska rezerva bla bla...ne utice na ........., pod uslovom.....
3. Zaokruziti tacne formule (vise tacnih), vezano za Ls Lf...i slicno
4. Matrica placanja data, pa da se zaokruzi koja je matricna igra u pitanju...
5. Dato maxmin cij=minmax cij, pa da dopisemo koja je matricna igra u pitanju
6. Tabu pretrazivanje (vise tacnih odgovora)
6. Sta spada u konstuktivne metode (vise tacnih) a) trgovacki putnik b) njablizi neposeceni sused c) vogelova...
7. Nesto vezano za one modele iz lekcije 8.2.7
8. Sedlasta tacka kod prostih matricnih igara...
9. Za problem minimizacije troskova projekta kada je njegovo trajanje zadato koja formula se onosi na ogranicenje vremena projekta...pa date formule i treba da se zaokruzi
10. Ne mogu da se setim...msm da je nesto vezano za rezerve, uglavnom neke formule
II grupa
1. 4 definicije projekta (2 one dugacke i 2 kratke), izaberes jednu.
2. ako je kod heuristike algoritam f(n) polinom, onda je to polinomijalan algoritam, a u suprotnom eksponencijalan.
3. U teoriji minimaxa, pored ostalog vazi: ona cetvrta stavka tj minmaxpTCq=maxminpTCq= V (p ispod min, q ispod max)
4. Vise tacnih odgovora, nesto poput ovog:
1) Es(i,j)=minEf(l,i) za l∈Г^1(i)
2) Ls(i,j)=minLf(l,i) za l∈Г^-1(i)
3) Ls(i,j)=Lf(i,j)-tij
4) Ft(i,j)=Lf(i,j)-Es(i,j)
5) Fi(i,j)=Lj-Ei-tij
5. Data matrica 2x2, da li je prosta, slozena, mesovita, jednostavna. izracunas, alpha=beta, tj prosta
6. Sta je alfa? donja granica vrednosti igre
7. Sta je Cnula pri onim definisanim troskovima? ogranicenje, tj bas ti definisani troskovi
8. Koje ogranicenje opisuje strukturu minimizacije troskova? E1=0, En=Tnula
ovde je dato jos jedno tacno ogranicenje, ali to vazi za oba modela minimizacije, Ej-Ei-tij=>0
9. Sta spada u konstruktivne metode, vise tacnih odgovora?
a) nn sused
b) lokalno pretrazivanje (ne secam se da li princip ili metoda)
c) kaljenje
d) tabu
e) MPO - nisam siguran za ovo, jedino mi imalo smisla, neka neko potvrdi
10. Nesto tipa koje ogranicenje vazi za LP matricnih igara za II igraca (4 ponudjena)?
tacan odgovor je dat preko onog ipsilona na 340. strani tj sumacmjyj <= 1
1. Igru definisu? (igraci, dobitak (gubitak), skup alternativa (strategija))
2. Da li je matrica prosta, slozena, jednostavna, mesovita? (a=b=3, prosta)
|2 3|
|3 4|
3. Sta mora da vazi da bi igra bila "Dilema zatvorenika"? (T>R>Q>S)
4. Ucesnici na projektu su vlasnici, drustvo, _____, _____ (dopuniti dva ucesnika jos).
5. Ukupna vremenska rezerva pokazuje koliko se najvise moze promeniti trajanje aktivnosti, a da _____ (se ne promeni trajanje projekta), pod uslovom da _____ (da se trajanja drugih aktivnosti ne menjaju).
6. Trajanje projekta podleze _____ (normalnoj) raspodeli, a trajanje aktivnosti _____ (beta) raspodeli.
7. Za problem minimizacije troskova projekta kada je njegovo trajanje zadato, koje ogranicenje se odnosi na trajanje aktivnosti? (E1=0, En=T0)
8. Heuristika je? (slicne forumule, zaokruzio sam onu koja kaze da moze dovesti do optimalnog resenja, ali i da ne mora)
9. Sta je tacno u vezi genetskih algoritama?
10. Za mesovite matricne igre vazi? (trebalo je da se zaokruzi C(p,q*)<=C(p*,q*)<=C(p*,q))
Ako neko ima drugacije odgovore, neka napise. Nisam siguran ovo 3. pitanje, ne znam da li su menjali matricu ili je ista potpuno kao sto je i u knjizi, u 7. pitanju mislim da je ovo tacan odgovor, kao i za 8. pitanje da je heuristika to, jer je jedan odgovor bio identican kao u knjizi samo sto je pisalo da resenje moze da bude blisko optimalnom, ali ne i optimalno, pa nisam to zaokruzio.
beta predstavlja ____
- verovatno se misli na gornju granicu vrednosti igre, str. 325
najtacnija definicija projekta...(sve su jako slicne)
- dobro nauči ono sa 369. strane (drugi i treći pasus)
najtacnija definicija heuristike (sve jako slicne)
- definicija heuristike - 522. strana
ako je kod heuristike f(n) polinom, onda je to _______ a u suprotnom ______
-
formule koje se koriste u racunanju vremena.. Tej pa neka sa {} zagradama,
- ne znam šta je Tej, ali u analizi vremena pa na 384. i 386. strani su formule za Ei i Li, sa tim zagradama {}
neka vremenska rezerva ako se skrati onda to utice na ovo, a ovo drugo utice na..
- sve tri vremenske rezerve su lepo objašnjene na 389, 390. i 391. strani, sa sve slikama
u teoriji minimaxa, pored ostalog vazi ...
- teorija minimaksa - strana 327. pa je tu nabrojano šta sve važi
funkcija cilja se obelezava pa je bilo min v, pa pregolemi izbor formula
- ne znam na šta tačno se misli
Učesnici projekta-dopiši
- učesnici - strana 371
Formule za rezerve-zaokruži tačnu
- napisala sam gore gde su
Data je matrica pa da li je prosta,složena,mešovita,jednostavna igra
- 325. i 326. str, proste i mešovite igre
Šta je alfa(data je formula) -donja granica vrednosti igre
- 324. strana
Šta je Cnula u modelu gde se pri definisanim troškovima minimizuje trajanje, data je formula
- ograničenje
Za dilemu zatvorenika Т<R<S<Q da se zaokruži
- str. 343
Zaokružiti metaheuristike
-
Nešto za Metod PO da se zaokruži šta je tačno
-
Koja je raspodela za trajanje aktivnosti (beta) a koja za projekat (normalna)
- dakle, beta i normalna
Da se zaokruži tačna formula sa p i q, maxmin*p*C*q=minmax....=V.
- str. 327
sedlasta tacka pa ono cij<...obratiti paznju na zvezdice
- str. 325
ogranicenja kod minimizacije troskova En = Tn
- En=Tn je na 385. strani. stao mi je mozak, ne zanm šta drugo može da bude
isto dal je matrica prosta,...
-
Tabu pretrazivanje da se bazira na lokalnom pretrazivanju i jos nesto da se zaokruzi al ne znam sta tacno
-
kad je alfa jednako beta sta je to
- matrična igra ima sedlastu tačku
koje su formule kod analize vremena pa zaokruziti tacne
- napisala sam, analiza vremena je od 382. str. pa na dalje
koje su konstruktivne metode ali ne oni principi nego metod najblizeg neposecenog suseda i jos ima ali nisam sigurna sta je tacno
-
ukupna vremenska rezerva da se dopuni definicija
- str. 389
koju metodu koriste softveri za upravljanje projektima
- PDM metoda 376 str.
1. Nesto vezano za savremene softvere, koji se dijagrami koriste, pa ponudjeno a) MDČ b) CPM C) MDG...
- nem pojma šta je ovo, uglavnom MDČ i MDG su dijagrami, a cpm je tehnika za određivanje trajanja projekta, pa pretpostavljam da je ovo neko trik pitanje, da se vidi da li znamo oznake or sth
2. Ukupna vremenska rezerva bla bla...ne utice na ........., pod uslovom.....
- i jopet, str. 389
3. Zaokruziti tacne formule (vise tacnih), vezano za Ls Lf...i slicno
- str. 388, 389
4. Matrica placanja data, pa da se zaokruzi koja je matricna igra u pitanju...
-
5. Dato maxmin cij=minmax cij, pa da dopisemo koja je matricna igra u pitanju
-
6. Tabu pretrazivanje (vise tacnih odgovora)
-
6. Sta spada u konstuktivne metode (vise tacnih) a) trgovacki putnik b) njablizi neposeceni sused c) vogelova...
- zar ovo nije oi1?
7. Nesto vezano za one modele iz lekcije 8.2.7
-
8. Sedlasta tacka kod prostih matricnih igara...
- opet, str. 325
9. Za problem minimizacije troskova projekta kada je njegovo trajanje zadato koja formula se onosi na ogranicenje vremena projekta...pa date formule i treba da se zaokruzi
- to je valjda na 408. strani
10. Ne mogu da se setim...msm da je nesto vezano za rezerve, uglavnom neke formule
- verovatno formule za one tri rezerve, napisala sam gore na kojim su stranama
1. grupa teorije.
1. Najtačnija definicija projekta
2. Da se dopuni rečenica za Slobodne rezerve (na dva mesta da se dopuni)
3. Podela igara prema broju igrača (dve crte jedna ispod druge, da se dopiše)
4. Matrična igra kod koje je CII(i,j)+CII(i,j)=0 je __ (da se dopuni)
5. Kod teorije minimaksa između ostalog važi (na zaokruživanje,
treba ono maxminpTCq + minmaxpTCq=v
6. Pitanje vezano za minimizaciju trajanja rpojekta pri troškovima ili pri zahtevanom vremenu - daju objašnjenje nekog ograničenja u pitanju a ti da zaokružiš koje je to ograničenje - za vreme
7. Ograničenja kod linearnog problema za matrične igre za drugog igrača (na zaokruživanje)
ono za Suma(Cijyj)<=1
8. Osobine genetskih algoritama (više tačnih odgovora, nek vam je Bog u pomoći)
9. Kod algoritama, za fju f(L), čemu je jednak broj iteracija (svašta ponuđeno, malo drugačije nego u skripti)
10. Raspodela kod trajanja aktivnosti je beta, a kod trajanja plana je normalna. (bilo je ponuđeno ovako)
2. grupa teorije.
1. Najtačnija definicija projekta
2. Da se dopuni rečenica za Ukupne rezerve utiču na _______________ pod uslovom _______________
(na dva mesta da se dopuni)
3. Podela igara prema broju strategija (dve crte jedna ispod druge, da se dopiše)
4. Matrična igra kod koje je nešto je (trebalo je da se napiše prosta)
5. Kod teorije minimaksa između ostalog važi (na zaokruživanje,
treba ono maxminpTCq + minmaxpTCq=v
(samo je bila neka začkoljica kod svih, ili samo mešovitih, da se obrati pažnja na p,q,i,j)
6. Pitanje vezano za minimizaciju trajanja projekta pri troškovima ili pri zahtevanom vremenu - daju objašnjenje nekog ograničenja u pitanju a ti da zaokružiš koje je to ograničenje - za troškove
7. Ograničenja kod linearnog problema za matrične igre za prvog igrača (na zaokruživanje)
ono za Suma(Cijxj)>=1
8. Osobine metode promenlijvih okolina (više tačnih odgovora, nek vam je Bog u pomoći)
9. Kod algoritama, za fju f(L), čemu je jednak broj iteracija (svašta ponuđeno, malo drugačije nego u skripti)
10. Zaokruži tačne tvrdnje za PERT/COST:
treba nešto: minimizacija trajanja projekta pri ukupnim troškovima (tako nešto)
i minimizacija trajanja svih aktivnosti pri dodatnim troškovima (tako nekako)