Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 407 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: 04.11.2010. 19:49:08 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.07.2008. 23:50:04
Postovi: 4993
Lokacija: И ја бих био так'и ,да сам рођен на Јамајки..
Godina: Dipl.
Smer: UK
Otvaram sezonu pitanja iz proslih godina :D (samo cu C->P ,skapiracete koja su otvorena,a koja su zatvorena) :

Spoiler: show
ekoloski marketing, sta je i dva primera
trziste supstituta i primer na ugostiteljskim uslugama

drustveno odgovorni marketing, pojam i dva primera
- elementi trzista, nabrojati i definicije

1) Ukupni potencijal trzista i trzisno ucesce - definicija i formula
2) Interaktivni marketing - pojam i dva primera

Vertikalne veze
prodajno-komercijalna orijentacija

1.Uzrocni marketing i dva primera
2.Sistemski aspekt marketing i napisati ulazne elemente

Otvorena:
1. Objasniti trziste supstituta i navesti primer za pruzanje ugostiteljskih usluga.
2. Ekoloski marketing i navesti 2 primera.

Zatvorena:
1. SWOT analiza je valjda alat strateskog matketinga. T/N
2. Trziste je mesto na kome dolazi do... Pa da se zaokruzi tacan odgovor(suceljavanja ponude i traznje).
3. Trziste sa aspekta vremenskih odnosa moze biti?
- sadasnje i buduce
- sadasnje i potencijalno
- buduce i potencijalno
4. Potrosac hoce da zadovolji potrebu za nekom vrstom voznje (mislim da je bila ekonomicna), sta su onda automobil i motor? (genericki konkurenti/zelje/marke/oblika)
5. Zaokruziti oblike vezane kupovine.
6. Zaokruziti demografske kriterijume segmentacije.
7. "Potrosac po prvi put" je bihevioristicki kriterijum segmentacije po:
- statusu potrosnje
- spremnosti za kupovinu
- lojalnosti proizvodu...
8. Situacioni faktori (hitnost, spec. primena, velicina porudzbine) su kriterijumi segmentacije:
- industrijskog trzista
- medjunarodnog
- trzista robe siroke potrosnje
9. Neka kao kompanija koja prodaje dve vrste piva Jelen i Beck's razlicitim segmentima koristi strategiju:
- nediferenciranog marketinga
- diferenciranog
- fokusiranog
10. Siru javnost preduzeca cine... zaokruziti
11. Marketing je promocija, distribucija i prodaja. T/N
12. Neko preduzece koje ima cilj da brzo proda proizvode koristeci agresivnu propagandu je kako orijentisano? zaokruziti
13. Da se zaokruzi na cemu se tacno bazira poslovno-koncepcijski aspekt marketinga.
14. Kontrola i revizija su aktivnosti:
- pre poizvodnje
- posle proizvodnje
15. Zaokruziti komponente holistickog marketinga.
16. Sa kim sve relacioni marketing ostvaruje optimalan nivo odnosa? Pa ponudjeno mikrookruzenje, makrookruzenje...
17. Sredstva licne komunikacije u okviru interaktivnog marketinga. zaokruziti
18. Sta cini skup vise nacionalnih trezista? lokalno/medjunarodno/regionalno

2. Makrookruzenje cine:(zaokruzi sve tacne)
a)Privredno d)Tehnicko-tehnolosko
b)Poslovno e)Finansijsko
c)Kulturno
3.Interni odnosi pripadaju:(pa zaokruzi tacan odg)
-Holistickom marketingu
4.Demografki kriterijumi industrijskog trzista(zaokruzi tacne)
5.Situacioni kriterijumi industrijskog trzista:(izbaci uljeza)
6.Repozicioniranje(zaokruzi tacnu def)
7.Lizing je davanje necega u zakup,bez gotovine T/N
8Trziste usluga je : ustvari to je definicija trzista (pa zaokruzi jednu definiciju, uglavnom najduzu)
9. Primer strategija diferenciranog marketinga(primer SU voce i next sokici)
10. Tipovi konkurencije Audi i BMW
11.Izlazni elementi sistema su: T/N
12.Aktivnosti posle prodaje: (zaokruzi tacne odgovore)

Otvorena:
1.Relacioni marketing + dva primera
2.Horizontalne trzisne veze+dva primera

~~~~~4 pitanja TACNO/NETACNO~~~~~

1. S aspekta inteziteta veza izmedju preduzeca i okruzenja razlikuju se:
primarne, sekundarne i tercijalne veze. (TACNO/N)
2. Proces podele trzista na odredjeni broj homogenih celina koje imaju slicne interese prema proizvodu je: Ciljno trziste (T/NETACNO)
3. Trziste kapitala je trziste dugorocnih i srednjerocnih finansijskih oblika(TACNO/N) - za ovo nisam 100% siguran da je bilo oblika tacno/netacno ili je bilo da se zaokruzi jedan tacan odgovor
4. Pozicioniranje je deo segmentacije

~~~~~10 pitanja na zaokruzivanje sa jednim tacnim odgovorom~~~~~

5. Holisticki Marketing (1/3)
6. Studija prodaje pripada (1/4)
Citiraj:
a) Aktivnosti pre proizvodnje b) Aktivnosti posle proizvodnje
c) Ulazi marketinga d) izlazi

7. Repozicioniranje je(1/4):
8. Razmena roba bez gotovog novca i ukljucenja treceg je (1/4):
Citiraj:
a) Barter transakcija b) Kompenzacija
c) Bajbek aranzmani d) Kontraisporuka

9. Primer neke konkurencije (1/4): Konkurenti marke
10. Sve veći broj proizvoñača nameštaja na svetskom tržištu je uočio rastući
trend kupovine „zelenih proizvoda“. Šta su oni kompaniji IKEA? (zaokružite
tačan odgovor):
a) šansa,
b) snaga,
c) slabost,
d) pretnja.
11. Ponuda je sta(1/3)
12. Krajnji i proizvodni korisnici su podela potreba po kom kriterijumu-potraznje
13. Diferentni marketing (1/3)
14. Kada pijem ne vozim(1/4)

~~~~~4 pitanja sa vise ponudjenih odgovora~~~~~

15. Ponudjeno (4/8 zaokruzivanje) stavke iz 7C.
16. Izlazni elemnti (3/6)
17. Makrookruzenje (Demografsko, kulturno i politicko pravno treba zaokruziti 3/6)
~~2 otvorena pitanja~~~~~

18. Vertikalni marketing sistem: definicija, objasniti i dati primer.
19. Prodajno-komercijalna orijentacija: objasniti (ne secam se da li je bio primer)


-elementi tzista(otvoreno)
-Podela na potrebe krajnih korisnika i proizvodno usluzne potrebe je po kriterijumu....
-ucesce na trzistu
-barter transakcija
-socijalna klasa(t/n)
-kom kriterijumu segmentacije ind.trzista pripadaindustrija?
-3 definicije, pa da se izabere koja je za nediferencirano trziste
-Armani,pozicioniranje(ne znam kako tacno)
-def.za pozicioniranje samo sto umesto pozicioniranje proizvoda pise pozicioniranje ponude(t/n)
-mikrookruzenje
-aspekti marketinga
-obelezja savremenog marketinga
-komponente holistickog marketinga
-drustveno odgovorni marketing(otvoreno)
-sredstva masovne elektronske komunikacije

zatvorena:
1.ucesce na trzistu
2.mikrookruzenje
3.marketing koncept dobra promocija t/n
4.drustveni sloj t/n
5.oblici vezane trgovine
6.potrebe krajnjih korisnika i proizvodno usluzne potrebe..prema cemu..ono potrosnja..
7.swot analiza predstavlja alatku za stratesko planiranje t/n
8.sta obuhvata holisticki marketing
9. kad pijem ne vozim..sta je to: drust.odg.marketing,integrisani mar,holisticki i jos nesto..
10.trziste predstavlja..(mesto suceljavanja ponue i traznje pod.....)
11.ako hocemo nesto slatko, a biramo izmedju cok i lizalice..da li su to konkuretni oblika,zelja,genericki,marke..
12.nepokolebljive pristalice spadaju u: (status privrzenosti)
13.industrijska segmentacija
14.mikrookruzenje
15.pozicioniranje je.. t/n
16.ako je visok kvalitet..pozicioniranje prema (valjda obelezjima proizvoda )
17.savremeni koncept..(ona podela u okviru njega)
18. pojava marketing kradkovidosti gledamo samo obelezja proizvoda..koja je to orjentacija..(prema proizvodima )

otvorena:
1. situacioni aspekt i izlazni elementi
2. nabrojati sredstva masovne komunikacije..


za prvi kolokvijum

_________________
Who are you to judge the life I live? I know I'm not perfect and I don't live to be. But, before you start pointing fingers, make sure your hands are clean.-Bob Marley


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 06.11.2010. 21:07:10 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20.01.2010. 17:53:54
Postovi: 550
Godina: II
Smer: IS
Koliko je pametno uciti poslednju oblast iz skripte? I naravno da procitam iz knjige.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.11.2010. 15:21:38 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06.04.2010. 12:21:01
Postovi: 37
Godina: I
Je l' dolaze neke seme,da se nacrtaju?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.11.2010. 15:35:58 

Pridružio se: 18.01.2010. 17:46:28
Postovi: 258
Godina: III
Smer: IS
Rekli su da nece biti da se crtaju seme, da moze da dodje npr ona sema za holisticki da se objasni, ali ne i da se nacrta...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.11.2010. 21:45:50 

Pridružio se: 13.05.2009. 15:40:56
Postovi: 58
Godina: II
Smer: IS
Kada ce biti taj cas pripreme za kolokvijum?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.11.2010. 19:17:35 

Pridružio se: 07.07.2010. 13:33:29
Postovi: 69
Godina: II
Smer: ME
MarVit je napisao:
Jel treba da se uci za kolokvijum marketing u zdravstvu i obrazovanju ? :ovaj:


??? da li treba??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.11.2010. 19:30:25 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22.12.2009. 01:38:00
Postovi: 300
Godina: IV
Smer: ME
S obzirom da nisu rekli da se nesta preskace, valjda treba.

_________________
Bazinga!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.11.2010. 19:31:51 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.07.2008. 23:50:04
Postovi: 4993
Lokacija: И ја бих био так'и ,да сам рођен на Јамајки..
Godina: Dipl.
Smer: UK
Rekla je Marija da treba informativno,ali da je "marketing u neprofitnim organizacijama" bitan,i da ce doci sigurno..

_________________
Who are you to judge the life I live? I know I'm not perfect and I don't live to be. But, before you start pointing fingers, make sure your hands are clean.-Bob Marley


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 10.11.2010. 11:44:04 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06.10.2010. 00:32:28
Postovi: 92
Godina: IV
Smer: ME
samo bih zamolila paranoicne kolege da ne uteruju strah u kosti ljudima oko ovog kolokvijuma,jer su prosle god. zbog takvih svi bili preplaseni sta ce doci,koliko ce tesko biti,pa se ispostavilo da je I kol. bio laganica,naravno ako se lepo nauci :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 15.11.2010. 15:14:10 

Pridružio se: 20.06.2010. 09:52:33
Postovi: 7
Godina: Apsolvent
Smer: IS
imam jedno pitanje :)
ja sam starija generacija i ne znam u koju smenu spadam. jel to po grupama ili kako? ja sam svojevremeno bio u grupi B1, prezime na Dj.
hvala unapred


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 15.11.2010. 17:13:00 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29.12.2009. 04:16:50
Postovi: 258
Godina: IV
Smer: IS
pogledaj ovde http://marketing-pr.fon.rs/webroot/uplo ... vijuma.pdf

_________________
If you wait for perfect conditions, you will never get anything done.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 15.11.2010. 17:52:42 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29.04.2008. 19:08:40
Postovi: 120
Godina: IV
Smer: IS
Sta mislite, sta je u pitanju?

Potrosac hoce da zadovolji potrebu za nekom vrstom voznje (mislim da je bila ekonomicna), sta su onda automobil i motor?

Konkurenti zelje, genericki konkurenti, konkurenti oblika i konkurenti marke?

Meni lici na konkurente oblika..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 15.11.2010. 18:29:43 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13.11.2009. 20:12:30
Postovi: 618
Lokacija: Vučkovica
Godina: III
Smer: UK
^I ja mislim da su konkurenti oblika...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 15.11.2010. 18:54:03 

Pridružio se: 18.01.2010. 17:46:28
Postovi: 258
Godina: III
Smer: IS
al mozda mogu da budu i genericki....:/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 15.11.2010. 19:18:24 

Pridružio se: 13.10.2009. 15:22:16
Postovi: 135
Godina: III
Smer: IS
Konkurent zelje je potreba za voznjom, a motor i auto su genericki konkurenti.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 16.11.2010. 00:29:26 

Pridružio se: 09.09.2009. 09:51:26
Postovi: 298
Godina: II
Smer: IS
ja mislim da su konkurenti oblika


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 16.11.2010. 00:40:01 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14.11.2009. 16:56:22
Postovi: 94
Godina: III
Smer: ME
to su genericki, radili smo isti primer na vezbama..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 16.11.2010. 10:29:01 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.10.2009. 20:04:20
Postovi: 172
Godina: Dipl.
Smer: UK
ljudi odakle mogu da skinem slajdove jer sam čuo da se SWOT i PEST analiza uče sa slajdova jer ih nema u knjizi. Download sekciju na njihovom sajtu ne mogu da otvorim :O
help!

_________________
ashes to ashes, dust to dust


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 16.11.2010. 13:41:51 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20.01.2010. 12:15:04
Postovi: 241
Godina: IV
Smer: IS
Pa i nema nikakvih slajdova sa vezbi, vec se podrazumeva da smo to zapamtili na vezbama, jer smo radili i onu radionicu itd... :cekic:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 16.11.2010. 13:53:38 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23.06.2008. 19:10:12
Postovi: 202
Godina: Apsolvent
Smer: UK
Skripta je odlicna, fale samo definicije marketinga, koje mogu doci kao otvoreno pitanje... tipa relacioni, uzrocni, ekoloski...

_________________
One of the definitions of sanity is the ability to tell real from unreal. Soon we'll need a new definition.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 16.11.2010. 13:55:32 

Pridružio se: 09.11.2009. 19:37:34
Postovi: 495
Godina: II
Smer: IS
koja skripta???
puskice?forum?? :pitamse:

_________________
...'al to nije vazno jer "osecam se foncy"..:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 16.11.2010. 15:01:41 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29.04.2008. 19:08:40
Postovi: 120
Godina: IV
Smer: IS
^^ sa foruma, ostavljen je link na nekom od predhodnih postova..

Zna li neko odgovor na ovo pitanje:
2. Proces podele trzista na odredjeni broj homogenih celina koje imaju slicne interese prema proizvodu je: Ciljno trziste (T/NETACNO)

To je segmentacija trzista, a sad ne bih bas rekla da je to ciljno trziste...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 16.11.2010. 15:06:17 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20.01.2010. 17:53:54
Postovi: 550
Godina: II
Smer: IS
To je netacno, bar ja tako mislim to je def. geodemografskog trzista.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 16.11.2010. 15:56:08 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29.04.2008. 19:08:40
Postovi: 120
Godina: IV
Smer: IS
Gde nadje geodemografsko trziste :D

Bitno je da se slazemo da je netacno ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 16.11.2010. 16:00:06 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20.01.2010. 17:53:54
Postovi: 550
Godina: II
Smer: IS
Mislim na geodemografiju tj. geodemografsku segmentaciju trzista. Nisam lepo napisala. Izvinjavam se :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 407 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Sledeća


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
cron
Copyleft FONForum 2001-2014 | Powered by phpBB © phpBB Group