Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 407 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: 11.01.2011. 02:22:50 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14.11.2009. 16:56:22
Postovi: 94
Godina: III
Smer: ME
8. pod b je tacan odg..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 02:32:09 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.06.2009. 21:25:10
Postovi: 2822
Lokacija: vrachar
Godina: IV
Smer: UK
^hvala :)


kungfu je napisao:
ajde,ajde,ako ne znas to,neces da imas desetku,buhu :PP

koliko traje kolok?45 ili sat?


brate ako polozim ovo secem sebi ku*ac, tek sam veceras poceo ozbiljno da ucim :D

mislim da je 45 min


EDIT

5. Periodicno uporedjivanje strategije sa ciljevima:

a) Godisnja kontrola marketinga
b) Operaciona
c) Strategijska

?

_________________
see, the only time I hear you take the name of the Lord...
is when you're tied to the bed with your face against the head board.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 03:26:37 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 25.01.2010. 14:09:43
Postovi: 115
Godina: IV
Smer: IS
^ a)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 03:43:59 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.06.2009. 21:25:10
Postovi: 2822
Lokacija: vrachar
Godina: IV
Smer: UK
si 100% sigurna? posto lici dosta i na strategijsku

Koje vrste podataka se koriste u marketin planu?

_________________
see, the only time I hear you take the name of the Lord...
is when you're tied to the bed with your face against the head board.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 03:55:15 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 25.01.2010. 14:09:43
Postovi: 115
Godina: IV
Smer: IS
e pa ne znam sad :( moguce je i to... a valjda su vrste podataka interni i eksterni..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 03:59:19 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.06.2009. 21:25:10
Postovi: 2822
Lokacija: vrachar
Godina: IV
Smer: UK
oki fala :) odo qntam :udri:

_________________
see, the only time I hear you take the name of the Lord...
is when you're tied to the bed with your face against the head board.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 04:49:40 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04.09.2009. 16:07:22
Postovi: 49
Lokacija: BG
Godina: Dipl.
Smer: IS
Evo, ako nekome znaci u pola noci (tj, vec je jutro) , zavrsih skriptu... :D

http://www38.zippyshare.com/v/68613030/file.html

_________________
Carpe Diem!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 06:51:11 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22.10.2007. 22:39:12
Postovi: 374
Godina: Apsolvent
Smer: IS
Ms.Me je napisao:
1.308
2.233.vertikalni
3.marketing strategija
4. 307
5.256
6.192 nasledstvo robne marke
7.176.

Hvala puno, srećno danas na kolokvijumu!

Pozdrav


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 08:43:33 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14.11.2009. 16:56:22
Postovi: 94
Godina: III
Smer: ME
periodicno uporedjivanje strategije sa ciljevima je strategijska kontrola.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 12:32:43 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27.06.2009. 20:08:20
Postovi: 636
Godina: Dipl.
Smer: ME
^ Da, i to bukvalno ima rečenica iz knjige. :smaras:

_________________
Impossible is fun :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 13:08:10 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26.08.2009. 20:54:56
Postovi: 68
Godina: I
Smer: ME
Evo da doprinesem buducim generacijama:
8 grupa:
Zatvorena:

1. Poslovi koji cine sadrzaj marketing informacionog sistema mogu biti organizovani kao centralizovani i decentralizovani. (Tacno/Netacno)
2. Za prikupljanje primarnih podataka obicno se koriste insturmenti: (mehanicka sredstva i upitnik)
3. Broj varijeteta koji pruza svaki pojedinacan proizvod predstavalja (dubinu)
4. Mislim da je bilo: kakvo je usisivac dobro? (Posebno)
5.Osnovna obelezja proizvoda (dizajn, funkcionalnost, pakovanje, usluge u vezi s proizvodom, kvalitet proizvoda, robna marka)
6. Realnu vrednost robne marke za organizaciju, metode (finansijsko-trzisni metod, proizvodno-trzisni metod, upravljacki metod)
7. Zivotni ciklus proizvoda se sastoji iz kojih faza (uvodjenje, rast i razvoj, zrelost i zastarelost)
8. Kano dijagram se koristi za??? kategorizaciju karakteristika u odnosu na ocekivanje korisnika (ne znam da li je bilo na zaoruzivanje ili tacno netacno)
9. Ne secam se kako je bilo definisano, znam da se pominjao frizider i da su bili ponudjeni sl. :intenzivna, selektivna i ekskluzivna distribucija.
10. Ekonomska propaganda sluzi da se kupci informisu i ubede i podseta na prozivod (Tacno/Netacno) tako nesto je bilo...
11. Strategije unapredjenja prodaje usmerene ka potrosacima 253., 254., 255., str. u knjizi
12. Karakteristike ekonomskog publiciteta 262. i 263.str.
13. U svom zivotnom ciklusu preduzece se susrece sa kojim stanjima traznje? 273. i 274.str.
14. Prva faza procesa planiranja: 276.str.
15. Lanac vrednosti definicija (Tacno/Netacno)
16. Pozicioniranje proizvoda X bla bla bla je marketing strategija, kvantitativni cilj ili kvalitativni cilj
17. U domen marketing kontrole spadaju kontrola poslovne uspesnosti i drustvene odgovornosti (Tacno/Netacno)
18. AIDA I Hijerarhijski efekat spadaju u kontrolu ekonomske propagande, marketing istrazivanja ili distribucije
Otvorena:
19. Strategije formiranja cana za novi proizvod(navesti strategije, objasniti i dati primer) (Strategija "skidanja kajmaka" ili ekstra profita i strategija penetracionih cena)
20. Traznja u padu (objasniti pojam i dati primer)

_________________
''Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I 'm not sure about the the universe.'' Albert Einstein


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 13:30:58 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13.11.2009. 20:12:30
Postovi: 618
Lokacija: Vučkovica
Godina: III
Smer: UK
7 grupa:
Otvorena: Neujednačena tražnja, Proces marketing istraživanja.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 14:00:24 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05.12.2009. 12:57:36
Postovi: 194
Godina: I
Jesu li spomenuli nekome kad ce rezultati? :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 14:04:49 
Pre 19-og :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 15:17:22 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01.10.2009. 08:18:41
Postovi: 361
Godina: III
Smer: IS
evo pokusacu da se setim necega :D
3 grupa

otvorena
1.Marketing ciljevi, vrste i primeri
2. 7p za usluge i objasniti na primeru

zatvorena
* koji elementi su prisutni na kano modeluizabrati iz ponudjenih (tacan: obavezne karakteristike, jednodimenzionalne i atraktivne)
*baza podataka, baza metoda, baza modela i komunikacijske vezu su:
pa ponudjeni, tacan valjda elementi MIS-a
* sta treba da sadrzi razrada plana marketing istrazivanja, zaokruziti vise tacnih iz ponudjenih(msm da je to podela na dnu 162)
*dve osnovne grupe zadatak miks marketinga, vise ponudjenih, tacno komunikacijki i operativni
*u kakva dobra spadaju dnevne novine (ahhaha najjaci je bio ponudjeni odgovor usluge xD)
*kompanija philips je primer za strategiju familijarne marke T/N (tacnooo)
*neki primer, pa prepoznati da je to repozicioniranje marke iz ponudjenih odgovora
*metodi za merenje realne vrednosti robne marke za organizaciju( izabrati tacne iz vise ponudjenjih)
*prepoznati da je nesto morfoloska analiza
*definicija metoda odredjivanja cena troskovi plus T/N (bila je tacna )
*korporativni, administrativni i ugovorni su: vertikalni mark sistemi
*osnovni ciljevi ek propagande
*unapredjenje prodaje ka potrosacima ( mnogo ponudjenih izmesano sa onim za distributere, treba izabrati prave i ne zeznuti se =D)
*izabrati kakve sve mogu biti traznje ( a tamo nalupano nesto tipa stetna, u porastu i td inaravno tacni)
*fukcionalni model je najpogodniji za: (mala i srednja preduzeca)
*msm da su bile vrste marketing kontrole naci tacne u ponudjenim
i ne secam se viseee

_________________
insanity is the inability to communicate your ideas (c)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 15:39:11 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.07.2008. 23:50:04
Postovi: 4993
Lokacija: И ја бих био так'и ,да сам рођен на Јамајки..
Godina: Dipl.
Smer: UK
grupa 5

-mis,elementi,defka
-nesto za realnu vrednost robne marke-znam da odgovor ima 3 stavke,i da pocinju slovima OPS (str 190,191)(opis,bla,bla )
-oblici organizovanja marketinga
-serdukt
-ono za proizvod,elementi(f-alnost,pakovanje,i ostalo) da se zaokruze
-koja vrsta formiranja cena,ako su razlicite cene u zabavnom parku za deci i odrasle
-dat neki opis,ja sam zaokruzio da je to strategijski podsistem,tako da je pitanje sa 151 strane
-nesto direktno ispitivanje,da se zaokruzi vise,ja sam zaokruzio fokus grupe,eksperiment,anketa i jos jedno
-plan uzorkovanja,strana 165
-dubina je broj varijeteta
-revitalizacija,repozicioniranje-dato je bilo jedno,a objasnjenje drugog,zaokruzite "netacno"
-nesto fransiza,da se zaokruzi da je to ugovorni vertikalni
-instrument miksa promocije koji je najefektivniji+ima najveci auditoriju (valjda ekon. propaganda)
-dimenzije marketinga,tako nesto




edit:e da ,ljudi,samo da kazem jednu stvar.slozicete se sa mnom da je kolok bio smesan,cak i ja koji sam ucio sve zajedno 2 dana sam prepoznao preko 80% stvari + je 18 pitanja bilo na zaokruzivanje.elem,citajuci proslogodisnju temu,video sam da su se ljudi na usmenom zalili da su ih profani dosta pitali stvari iz drugog dela.posto nama kolok nije bio tezak,prelistajte neke osnovne stvari iz glava 5,6 i 7 za usmeni,cisto da se ne iznenadite ;)

_________________
Who are you to judge the life I live? I know I'm not perfect and I don't live to be. But, before you start pointing fingers, make sure your hands are clean.-Bob Marley


Poslednji put menjao kungfu dana 11.01.2011. 16:11:55, izmenjena samo jedanput

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 15:51:44 

Pridružio se: 09.09.2009. 09:51:26
Postovi: 298
Godina: II
Smer: IS
Da li neko ko je bio II grupa, moze da se seti pitanja T/N? Ja ne mogu ni jednog. Neka ih napise neko...
Bilo je:
1. Da se zaokruzi karakteristike proizvoda (fizicke funkcionalne i simbolicke)
2. Sredstva ekonomske propagande
3. Prodaja preko prodajnog osoblja je (I stepen)
4. Kakvo je dobro automobil
5. Karakteristike usluga(neopipljivost, i jos nesto)
6. Da li nesto spada u trzisne odnose sa javnoscu(mislim da je ne odgovor)
7. Ukoliko je proizvod prihvacen od strane trzista i prodaja maksimizirana(to je faza rasta i razvoja)
8. Nesto ponudjeno, pa da li je to sirina duzina ili dubina?(nesto za asortiman)
9. Marketing plan se deli na
10. otvorena su bila matricni model(ili metod, to uopste nisam ucila) i stetna traznja.
Kad se setim ostalih, napisacu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 15:59:18 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14.10.2009. 21:33:18
Postovi: 300
Godina: II
Smer: IS
grupa 1:

otvorena: 1. Nabrojati faze razvoja proizvoda. 2. Nabrojati aktivnosti direktnog marketinga i dati primer za dve.

Situacijona analiza podrazumeva i analizu ciljeva-netacno
Nabrojati nacine merenja realne vrednosti za kupca
Nabrojati elemente licne prodaje
"Povecanje prodaje za 10%" je kvantitativni cilj. (jeste)
Nabrojati vrste traznje
Namestaj je kakva roba; SHOPING
Koje vrste istrazivanja upravljackih MIS postoje?
Strategija jedinstvenih cena se odnosi na cene za robu siroke potrosnje u super marketima-TACNO
Broj linija je: sirina proizvoda

_________________
"Jedi govna"
Momo Kapor


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 16:00:44 

Pridružio se: 19.02.2010. 16:38:36
Postovi: 45
Godina: III
Smer: IS
Bila sam ja II grupa,pitanja T/N:
Da li ciljna trzista ulaze u strukturu marketing plana
Mleko je intezivna distribucija
Marketing istrazivanje da li je segment istrazivanja trzista
Obezbedjivanje pozitivnog publiciteta za proizvod spada u neke od zadataka trzisnih odonosa sa javnoscu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 16:05:52 
^^Vrste zadataka marketing miksa
Instrumenti prikupljanaja podatka
Stampa je sredstvo licne prodaje (t/n)
def. revitalizacije
analiza trzisnog ucesca je kod koje kontroje
Plan uzrokovanja sadrzi
metodi koji se koriste za merenje realne vrednosti robne marke za kupce su
direkrni marketing kanali su kanali kog nivoa

Fali jedno,ne mogu da se setim ajde Kurjak pomazi :lol:

edit:aha setio sam se bila je neka definicija pa je trebalo da se prepozna da je to unapredjenje prodaje :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 16:19:48 

Pridružio se: 18.01.2010. 17:46:28
Postovi: 258
Godina: III
Smer: IS
Kurjak je napisao:
"Povecanje prodaje za 10%" je kvantitativni cilj. (jeste)


zar nije bilo da je kvalitativni...pa je onda odg netacno?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 16:21:32 

Pridružio se: 15.11.2010. 17:07:24
Postovi: 122
Godina: III
Smer: ME
Kurjak je napisao:
grupa 1:

otvorena: 1. Nabrojati faze razvoja proizvoda. 2. Nabrojati aktivnosti direktnog marketinga i dati primer za dve.

Situacijona analiza podrazumeva i analizu ciljeva-netacno
Nabrojati nacine merenja realne vrednosti za kupca
Nabrojati elemente licne prodaje
"Povecanje prodaje za 10%" je kvantitativni cilj. (jeste)
Nabrojati vrste traznje
Namestaj je kakva roba; SHOPING
Koje vrste istrazivanja upravljackih MIS postoje?
Strategija jedinstvenih cena se odnosi na cene za robu siroke potrosnje u super marketima-TACNO
Broj linija je: sirina proizvoda

Mislim da je bilo pitanje da li je kvalitativno tih 10%, znam da sam razmisljala i gledala, 99% sam sigurna da je bilo pitanje da je kvalitativno, pa se zaokruzi netacno.. izvinite ako gresim


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 16:23:54 
Da,da, to je pisalo i ja sam zaokruzio netacno :invert:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 17:10:13 

Pridružio se: 06.02.2010. 22:21:17
Postovi: 36
Godina: III
Smer: IS
kaja je napisao:
Kurjak je napisao:
"Povecanje prodaje za 10%" je kvantitativni cilj. (jeste)


zar nije bilo da je kvalitativni...pa je onda odg netacno?


Bilo je kvalitativni(netacno)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 11.01.2011. 17:30:22 

Pridružio se: 04.01.2011. 16:33:34
Postovi: 45
Godina: Padobranac
Smer: IS
jenna dewan je napisao:
Bila sam ja II grupa,pitanja T/N:
Da li ciljna trzista ulaze u strukturu marketing plana
Mleko je intezivna distribucija
Marketing istrazivanje da li je segment istrazivanja trzista
Obezbedjivanje pozitivnog publiciteta za proizvod spada u neke od zadataka trzisnih odonosa sa javnoscu


koji su ti odgovori?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 407 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Sledeća


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 11 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
cron
Copyleft FONForum 2001-2014 | Powered by phpBB © phpBB Group