Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 360 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: 27.12.2011. 09:43:37 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29.06.2010. 17:08:16
Postovi: 160
Godina: II
Smer: ME
D*doll** je napisao:
Iz izkustva, da li je dovoljno iz Maksine skripte za prolaz na drugom kolokvijumu?


Predlazem da skupis pitanja sa, recimo, tema od prethodne dve godine koja su bila na kolokvijumu i vidis da li mozes da odgovoris na makar 70, 80 posto njih samo uz pomoc skripte. Skoro sva pitanja dolaze ista, osim onih koja su radjena na vezbama, ali to dodje mozda 2 i cak mozes i da se izvuces pomocu logike i da nisi bio na vezbama.

Ono sto ja radim je sledece za ovakve predmete: procitam jednom knjigu, zatim skriptu, onda krenem po tim pitanjima i dopunim skriptu. Uvek fale neke stvari.

EVO PITANJA SA PROSLOGODISNJE TEME:

    Spoiler: show
    8 grupa:
    Zatvorena:

    1. Poslovi koji cine sadrzaj marketing informacionog sistema mogu biti organizovani kao centralizovani i decentralizovani. (Tacno/Netacno)
    2. Za prikupljanje primarnih podataka obicno se koriste insturmenti: (mehanicka sredstva i upitnik)
    3. Broj varijeteta koji pruza svaki pojedinacan proizvod predstavalja (dubinu)
    4. Mislim da je bilo: kakvo je usisivac dobro? (Posebno)
    5.Osnovna obelezja proizvoda (dizajn, funkcionalnost, pakovanje, usluge u vezi s proizvodom, kvalitet proizvoda, robna marka)
    6. Realnu vrednost robne marke za organizaciju, metode (finansijsko-trzisni metod, proizvodno-trzisni metod, upravljacki metod)
    7. Zivotni ciklus proizvoda se sastoji iz kojih faza (uvodjenje, rast i razvoj, zrelost i zastarelost)
    8. Kano dijagram se koristi za??? kategorizaciju karakteristika u odnosu na ocekivanje korisnika (ne znam da li je bilo na zaoruzivanje ili tacno netacno)
    9. Ne secam se kako je bilo definisano, znam da se pominjao frizider i da su bili ponudjeni sl. :intenzivna, selektivna i ekskluzivna distribucija.
    10. Ekonomska propaganda sluzi da se kupci informisu i ubede i podseta na prozivod (Tacno/Netacno) tako nesto je bilo...
    11. Strategije unapredjenja prodaje usmerene ka potrosacima 253., 254., 255., str. u knjizi
    12. Karakteristike ekonomskog publiciteta 262. i 263.str.
    13. U svom zivotnom ciklusu preduzece se susrece sa kojim stanjima traznje? 273. i 274.str.
    14. Prva faza procesa planiranja: 276.str.
    15. Lanac vrednosti definicija (Tacno/Netacno)
    16. Pozicioniranje proizvoda X bla bla bla je marketing strategija, kvantitativni cilj ili kvalitativni cilj
    17. U domen marketing kontrole spadaju kontrola poslovne uspesnosti i drustvene odgovornosti (Tacno/Netacno)
    18. AIDA I Hijerarhijski efekat spadaju u kontrolu ekonomske propagande, marketing istrazivanja ili distribucije
    Otvorena:
    19. Strategije formiranja cana za novi proizvod(navesti strategije, objasniti i dati primer) (Strategija "skidanja kajmaka" ili ekstra profita i strategija penetracionih cena)
    20. Traznja u padu (objasniti pojam i dati primer)

    3 grupa

    otvorena
    1.Marketing ciljevi, vrste i primeri
    2. 7p za usluge i objasniti na primeru

    zatvorena
    * koji elementi su prisutni na kano modeluizabrati iz ponudjenih (tacan: obavezne karakteristike, jednodimenzionalne i atraktivne)
    *baza podataka, baza metoda, baza modela i komunikacijske vezu su:
    pa ponudjeni, tacan valjda elementi MIS-a
    * sta treba da sadrzi razrada plana marketing istrazivanja, zaokruziti vise tacnih iz ponudjenih(msm da je to podela na dnu 162)
    *dve osnovne grupe zadatak miks marketinga, vise ponudjenih, tacno komunikacijki i operativni
    *u kakva dobra spadaju dnevne novine (ahhaha najjaci je bio ponudjeni odgovor usluge xD)
    *kompanija philips je primer za strategiju familijarne marke T/N (tacnooo)
    *neki primer, pa prepoznati da je to repozicioniranje marke iz ponudjenih odgovora
    *metodi za merenje realne vrednosti robne marke za organizaciju( izabrati tacne iz vise ponudjenjih)
    *prepoznati da je nesto morfoloska analiza
    *definicija metoda odredjivanja cena troskovi plus T/N (bila je tacna )
    *korporativni, administrativni i ugovorni su: vertikalni mark sistemi
    *osnovni ciljevi ek propagande
    *unapredjenje prodaje ka potrosacima ( mnogo ponudjenih izmesano sa onim za distributere, treba izabrati prave i ne zeznuti se =D)
    *izabrati kakve sve mogu biti traznje ( a tamo nalupano nesto tipa stetna, u porastu i td inaravno tacni)
    *fukcionalni model je najpogodniji za: (mala i srednja preduzeca)
    *msm da su bile vrste marketing kontrole naci tacne u ponudjenim
    grupa 5

    -mis,elementi,defka
    -nesto za realnu vrednost robne marke-znam da odgovor ima 3 stavke,i da pocinju slovima OPS (str 190,191)(opis,bla,bla )
    -oblici organizovanja marketinga
    -serdukt
    -ono za proizvod,elementi(f-alnost,pakovanje,i ostalo) da se zaokruze
    -koja vrsta formiranja cena,ako su razlicite cene u zabavnom parku za deci i odrasle
    -dat neki opis,ja sam zaokruzio da je to strategijski podsistem,tako da je pitanje sa 151 strane
    -nesto direktno ispitivanje,da se zaokruzi vise,ja sam zaokruzio fokus grupe,eksperiment,anketa i jos jedno
    -plan uzorkovanja,strana 165
    -dubina je broj varijeteta
    -revitalizacija,repozicioniranje-dato je bilo jedno,a objasnjenje drugog,zaokruzite "netacno"
    -nesto fransiza,da se zaokruzi da je to ugovorni vertikalni
    -instrument miksa promocije koji je najefektivniji+ima najveci auditoriju (valjda ekon. propaganda)
    -dimenzije marketinga,tako nesto
    Da li neko ko je bio II grupa, moze da se seti pitanja T/N? Ja ne mogu ni jednog. Neka ih napise neko...
    Bilo je:
    1. Da se zaokruzi karakteristike proizvoda (fizicke funkcionalne i simbolicke)
    2. Sredstva ekonomske propagande
    3. Prodaja preko prodajnog osoblja je (I stepen)
    4. Kakvo je dobro automobil
    5. Karakteristike usluga(neopipljivost, i jos nesto)
    6. Da li nesto spada u trzisne odnose sa javnoscu(mislim da je ne odgovor)
    7. Ukoliko je proizvod prihvacen od strane trzista i prodaja maksimizirana(to je faza rasta i razvoja)
    8. Nesto ponudjeno, pa da li je to sirina duzina ili dubina?(nesto za asortiman)
    9. Marketing plan se deli na
    10. otvorena su bila matricni model(ili metod, to uopste nisam ucila) i stetna traznja.
    Bila sam ja II grupa,pitanja T/N:
    Da li ciljna trzista ulaze u strukturu marketing plana
    Mleko je intezivna distribucija
    Marketing istrazivanje da li je segment istrazivanja trzista
    Obezbedjivanje pozitivnog publiciteta za proizvod spada u neke od zadataka trzisnih odonosa sa javnoscu
    grupa 1:

    otvorena: 1. Nabrojati faze razvoja proizvoda. 2. Nabrojati aktivnosti direktnog marketinga i dati primer za dve.

    Situacijona analiza podrazumeva i analizu ciljeva-netacno
    Nabrojati nacine merenja realne vrednosti za kupca
    Nabrojati elemente licne prodaje
    "Povecanje prodaje za 10%" je kvalitativni cilj. (netacno)
    Nabrojati vrste traznje
    Namestaj je kakva roba; SHOPING
    Koje vrste istrazivanja upravljackih MIS postoje?
    Strategija jedinstvenih cena se odnosi na cene za robu siroke potrosnje u super marketima-TACNO
    Broj linija je: sirina proizvoda

    7 GRUPA

    1. Metod ukupnih i direktinih troskova su metode.... - kontrole marketing profitabilnosti
    2. Poslovno okruzenje se definise pomocu tri dimenzije misije - 1. grupa kupaca-ciljni kupci, 2. potrebe kupaca koje ce se zadovoljiti, 3. alternativni postupci zadovoljenja potreba
    3. Metod klasifikacije proizvoda spada u... - metod planiranja marketinga
    4. Direktni marketing kanali su ... - kanali nultog nivoa
    5. Korporativni, administrativni i ugovorni marketing sistemi su ... - vertikalni marketing sistemi
    6. Strategija rabata i bonifikacija se ostvaruje pomocu - 1. popusta na cenu, 2. rabata i bonifikacija
    7. Tehnike generisanja ideja - 1. morfoloska analiza, 2. tehnike scenarija. 3. fokus grupe, 4. misljenja eksperata
    8. Metoda koja koristi identifikovane strukturne dimenzije problema i njihove varijacije kako kako bi se drugacijim povezivanjem definisao proizvod njihovih mogucnosti. - morfoloska analiza
    9. Fazu zastarevanja karakterise - opadanje prodaje i smanjenje dobiti
    10. Merenje realne vrednosti robne marke za kupce se meri pomocu - 1. novcanih metoda, 2. metoda objedinjene analize, 3. metoda uporedne analize
    11. 3C su... - obezbedjenje dugorocnih interesa potrosaca, kontrola i nacin koriscenja resursa i ocuvanje okoline
    12. Obezbedjuje informacije o prometnom ciklusu porudzbina-faktura-otpremnica, zalihama, obimu prodaje, naplacenim realizacijama.... - sistem internog izvestavanja
    13. Instrumenti za prikupljanje primarnih podataka su ... - upitnik i mehanicka sredstva
    14. Fundamentalna karakteristika proizvoda je sta kupac kupuje i koji problem zeli da resi kupovinom. - tacno
    15. Baza podataka je vrsta MIS-a. - netacno
    16. Nivo povezanosti razlicitih linija proizvoda u krajnjoj proizvodnji, potrosnji, kanalima prodaje i promocije je... - konzistentnost miksa
    17. Kontrola uspesnosti prodajne operative podrazumeva pracenje sledecih podataka: procenat prodaje ostvarne na maloprodajnim mestima na kojima se vrsi demonstracija ili predstavljanje proizvoda, troskovi pravljenja uzoraka po obimu prodaje, procenat realizovanih kupona, procenat povecanja prodaje nakon degustacije proizvoda... - netacno
    18. neidentifikovano

    19. Navesti faze procesa marketing istrazivanja i objasniti jednu
    20. Neujednacena traznja i primer
    Odgovor na ovo:
    Nesto mislim da su bile i fokus grupe da se zaokruze, mada nisam sigurna.

    17. Kontrola uspesnosti unapredjenja prodaje ILI prodajne operative (nisam sigurna?) podrazumeva pracenje sledecih podataka: procenat prodaje ostvarne na maloprodajnim mestima na kojima se vrsi demonstracija ili predstavljanje proizvoda, troskovi pravljenja uzoraka po obimu prodaje, procenat realizovanih kupona, procenat povecanja prodaje nakon degustacije proizvoda, itd. T/N
    18. Struktura marketing plana podrazumeva marketing ciljeve, izmedju ostalog. T/N Da nije to?

    Neodredjeno, ali toliko se secam, pa ti vidi ako te ovo podseti, edituj.

    1. Baze podataka, metoda, modela i komunikacijske veze su?
    2. Primarni podaci se mogu prikupiti pomocu?
    3. Plan uzrokovanja obuhvata?
    4. Karakteristike proizvoda?
    5. Broj razlicitih linija proizvoda je?
    6. Automobil je kakvo dobro?
    7. Nivea koristi strategiju individualne marke ili familijarne marke?
    8. Karakteristika da je proizvod prihvacen od strane trzista i dobit dostize maksimum jeste faza zrelosti. T/N
    9. Karakteristike uslusga?
    10. Sezonski rabat je?
    11. Prodajno osoblje je kanal kog nivoa?
    12. Prodaja mleka predstavlja intenzivnu, selektivnu ili ekskluzivnu distribuciju?
    13. Standardne metode ekonomske propagande su?
    14. Poboljsanje prodaje...je zadatak, pa vise ponudjenih:ekonomske propagande, unapredjenja prodaje...
    15. Povecanje publiciteta je zadatak trzisnih odnosa s javnoscu. T/N
    16. Marketing planovi obuhvataju ciljni segment trzista u svojoj strukturi. T/N
    17. Marketing istrazivanje predstavlja segment istrazivanja trzista. T/N
    18. Marketing planovi obuhvataju koje vrste planova?

    OTVORENA:
    19. Mrezna prodaja (definicija, karakteristike i primer).
    20. Stetna traznja (definicija i primer).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 27.12.2011. 09:46:59 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29.06.2010. 17:08:16
Postovi: 160
Godina: II
Smer: ME
IZVINJAVAM SE ADMINISTRATORIMA, NE ZNAM KAKO DA NAMESTIM ONO DA SE KLIKNE PA SE IZLISTA

Sa tema pre proslogodisnje

Spoiler: show
Zatvorena [18]:
Metodoloski aspekt (def.) (T/N)
Traznje (puna,negativna,neujedacena,nema). koji je zadatak marketinga?
Unapredjenje prodaje dobavljacima (zaokruzi vise)
Osobine usluge: simultanost
Harly Davidson: sansu
Razlika markertinske komunikacije i promocije (T/N)
...je: Funkcionalni model
...je: Repozicioniranje proizvoda
...je: Str penetracionih cena
3C (vise ponudjenih)
Proizvodjac-veleprodaja-maloprodaja je: vertikalni lanac
...je: Morfoloska analiza
Hleb je: konvencionalan proizvod
PIMS program je: metod planiranja

Otvorena [20]:
Definicija i vrste MIS-a
Analiza prodaje godisnjeg plana kontrole (def i 2 pokazatelja)
_________________
kako se racuna ekonomicnost?
formulu za produktivnost
A IMT kad nabavlja polovnjake, to je?
Otvorena :

1. Bilo je da se povezu vrste traznje (negativna, nema traznje, latentna, neujednacena) sa odgovarajucim zadacima marketinga.

2. Bilo je neko pitanje tipa shta pretstavlja reklamiranje na Harley Davidson trkama?
a) Ekonomsku propaganda (mislim)
b) Unapredjenje prodaje (mada, moguce da je i ovo)
c) Trzishni odnosi sa javnoshcu

3. Ukoliko drzava uvede neke pogodnosti za uvoz polovnih traktora iz Nemachke, to za IMT pretstavlja:
a) sansu b) pretnju c) slabost d) snagu

4. Kakav proizvod masina za pranje sudova?
a)konvencijalan b)shopping c) specijalni

5. Korporativni, administrativni i ugovorni marketing sistemi su:
a) vertikalni b) horizontalni c) multikanalni

6. Produktivnost rada prodajne sluzbe jednaka je :
a) kolichniku prodaje i broja zaposlenih u prodaji

7. Shta je 3 c?
a) ljudi b)Obezbedjivanje dugovochnih interesa potroshacha c)kontrola
d)Proces pruzanja usluga e)Ochuvanje okoline f) Fizichka sredina

8. Informacije o: prometnom ciklusu porudzbina, zalihama, obimu prodaje, naplacenoj realizaciji, troskovima marketinga, troskovima prodaje i promocije ,obezbedjuje:
a) Sistem internog izveshtavanja b)sistem istrazivanja marketinga
c) sistem podrshke marketing odluchivanju d)marketing obaveshtajni sistem

9. Koje su strategije za formiranje cena za novi proizvod?
a) promocijske i diskriminacijske
b) konkurentne i penetracione
c) penetracione cene i jedinstvene cene

10. Neshto vezano za cene...

11. Shta pretstavlja nachin prikupljanja primarnih podataka?
a) opservacija b) istrazivanje fokus grupe c) anketa d) eksperiment

12. Shta od navedenog predstavlja direktni marketing kanal?
a) lichana prodaja b) prodaja putem poshte c) prodaja putem kataloga
d) telemarketing? (valjda i on, 'bem ga, unishti mi pitanje:P)

13. Karakteristike faze zrelosti proizvoda su : dobit po jedinici proizvoda je najvisha, niski troshkovi i ustaljeni broj konkurenata?
tachno/netachno

14. Lista atributa je metoda koja se koristi kod :
a) generisanja ideja

15. SWOT analiza predstavlja metodu analize trzista (tako neshto)?
tachno/netachno

16. Aspekti lichne prodaje su:
a) moralni, ???, ???
b) prodavac, kupac, procedura
c) pravni ,finansijski i eticki

17. Ko ukazuje na osnovni pravac aktivnosti i resursa potrebnih za realizaciju postavljenih ciljeva:
a) marketing strategija b)misija c) program

18. U domen marketing kontrole spadaju kontrola poslovne uspeshnosti i kontrola drushtvene odgovornosti?
tachno/netachno

Otvorena :

19. Definicija i komponente MIS-a.

20. Neshto iz Kontrole godishnjeg marketing plana (def i 2 pokazatelja)

1.Preduzeca za modifikovane i inovirane proizvode odredjuju relativno nisku cenu, sa namerom da se privuce sto veci broj kupaca i osvoji sto veci udeo na trzistu. To je strategija:
a) jedinstvenih cena b) penetracionih cena c) promocijskih cena

2. Definisati marketing informacioni sistem i navesti vrste. (otvoreno pitanje)

3. Istrazivanja na podrucju upravljackih informacionih sistema mogu biti:
a) upravljacki orijentisana istrazivanja b) Istrazivanja usmerena na obradu podataka
c) sistem-orijentisana istrazivanja d) nesto e) nesto f) nesto

4. Hleb predstavlja:
a) obicno dobro b) posebno dobro c) specijalno dobro

5. Kada su povecane uvozne takse za Japanske motore, to je za Harley Davidson predstavljalo:
a) snagu b) slabost c) sansu d) pretnju

6. Poslovi koji cine sadrzaj marketing informacionog sistema mogu biti organizovani kao centralizovani i decentralizovani:
a) tacno b) netacno

7. Sistem internog izvestavanja u MIS-u se bazira na:
a) informacijama o tekucim dogadjajima u okruzenju b) internim podacima
c) istrazivanju prodaje i dobiti (j*** li ga) d) nesto

8. Plan uzrokovanja moze imati sledece elemente:
a) nesto b) jedinicu uzrokovanja, velicinu uzorka i postupak uzrokovanja
c) tehnike kontaktiranja, intervju, ?

9. Ukupan broj artikala u miksu proizvoda koji se nudi trzistu je:
a) sirina b) dubina linije c) duzina linije

10. Primer kompanije Philips koja svoje ime upotrebljava za sve svoje proizvode je strategija:
a) individualnih imena marke b) familijarne marke c) grupne marke

11. Finansijsko-trzisni metod se bazira na ekstra ceni koju ostvaruje proizvod sa robnom markom u odnosu na ekvivalentan proizvod koji nema robnu marku:
a) tacno b) netacno (to je proizvodno-trzisni metod)

12. Faza zrelosti predstavlja fazu zivotnog ciklusa proizvoda cije su opste karakteristike da je proizvod prihvacen od strane trzista, da prodaja raste i dobit po jedinici proizvoda dostize maksimum:
a) tacno b) netacno (to je faza rasta i razvoja)

13. Karakteristika usluge, da se ne moze cuvati i koristiti u kasnijem periodu, je:
a) neodrzivost b) neopipljivost c) simultanost

14. Strategije distribucije:
a) intenzivna b) selektivna c) ekskluzivna d) nesto c) nesto d) nesto

15. Neke od standardnih metoda koriscenih u ekonomsko propagandnim porukama su:
a) informisanje b) muzika c) boje d) motivacija e) audio-vizuelna sredsta f) ponavljanje
g) imitacija h) nesto i) nesto

16. Povezivanje traznji (negativna traznja, nema traznje, neujednacena traznja i puna traznja) sa zadacima.

17. Model organizacione strukture marketinga koji kombinuje dva ili tri modela organizacije, na istom hijerarhijskom nivou u preduzecu, sto doprinosi boljoj bla bla bla, je:
a) funkcionalni model b) matricni model c) predmetni model d) korporativni model

18. Plasiranje novog proizvoda u Srbiji predstavlja:
a) marketinski potez b) marketinski potez sa akcentom na profit c) nesto d) nesto
(ne znam odgovor)

19. Kontola prodaje u marketing planu. (otvoreno pitanje)

20. Metodoloski aspekt planiranja obuhvata utvrdjivanje: procedura i tehnika koje ce se koristiti u procesu planiranja, nacina uskladjivanja planova sa ciljevima, politike i strategije marketinga kao i vremenski period u okviru kojeg treba zavrsiti planove.
a) tacno b) netacno
1. kontolu prodaje u marketing palnu
Metodoloski aspekt planiranja obuhvata utvrdjivanje: procedura i tehnika koje ce se koristiti u procesu planiranja, nacina uskladjivanja planova sa ciljevima, politike i strategije marketinga kao i vremenski period u okviru kojeg treba zavrsiti planove.
a) tacno b) netacno


Suština razlike između marketing komunikacije i promocije je u ekonomskoj propagandi i (još jedan instrument nedostaje, ali pitanje je bilo baš odlično pa ne mogu ni da se setim kako je glasilo tačno..)

tačno / netačno
_________________
Sta su baze podataka, metodi obrade, modeli i komunikacijske veze u MIS-u.
a) zaboravih b) elementi MIS-a c) faze izgradnje MIS-a

Otvorena
Negativna traznja (objasniti i navesti dva primera)

Finansijska kontrola marketing plana (def. i 2 pokazatelja)

Ukupan broj artikala u miksu proizvoda koji se nudi trzistu je:
a) sirina b) dubina linije c) duzina linije (ja sam stavio c)

Parfem je:
a) obicno dobro b) posebno dobro c) specijalno dobro

Navika kupaca da kupuju tradicionalna sredstva pri kupovini misolovki je Easy Trap-u?!
a) snaga b) slabost c) sansa d) pretnja

Odlike licne prodaje...
a) kupac b) prodavac c) proizvod d) cena e) metodologija prodaje f) mesto prodaje g) postupak prodaje h) aspekti prodaje

Plan uzorkovanja mora posedovati:
a) nesto b) jedinicu uzrokovanja, velicinu uzorka i postupak uzrokovanja
c) tehnike kontaktiranja, intervju, mehanicka sredstva

Kada preduzece odluci da plasira proizvod X na teritoriju Srbije to je:
a) cisto marketinski cilj
b) marketing strategija
c) marketinski cilj sa finansijskom komponentom ili tako nesto slicno....
d) nesto

Finansijsko-trzisni metod se bazira na ekstra ceni koju ostvaruje proizvod sa robnom markom u odnosu na ekvivalentan proizvod koji nema robnu marku:
a) tacno b) netacno

Faza zrelosti predstavlja fazu zivotnog ciklusa proizvoda cije su opste karakteristike da je proizvod prihvacen od strane trzista, da prodaja raste i dobit po jedinici proizvoda dostize maksimum:
a) tacno b) netacno

Istrazivanja na podrucju upravljackih informacionih sistema mogu biti:
a) upravljacki orijentisana istrazivanja b) Istrazivanja usmerena na obradu podataka
c) sistem-orijentisana istrazivanja d) nesto e) nesto f) nesto
_________________
Poslao: Pet Jan 09, 2009 2:30 pm, Marketing Naslov: .

________________________________________
Navika kupaca da kupuju tradicionalna sredstva pri kupovini misolovki je Easy Trap-u?!
a) snaga b) slabost c) sansa d) pretnja

Kada preduzece odluci da plasira proizvod X na teritoriju Srbije to je:
a) cisto marketinski cilj
b) marketing strategija
c) marketinski cilj sa finansijskom komponentom ili tako nesto slicno....
d) nesto

16. Aspekti lichne prodaje su:
a) moralni, ???, ???
b) prodavac, kupac, procedura
c) pravni ,finansijski i eticki

1-Kada preduzece odluci da plasira proizvod X na teritoriju Srbije to je:
a) cisto marketinski cilj
b) marketing strategija
c) marketinski cilj sa finansijskom komponentom ili tako nesto slicno....
d) nesto

2-Odlike licne prodaje...
a) kupac b) prodavac c) proizvod d) cena e) metodologija prodaje f) mesto prodaje g) postupak prodaje h) aspekti prodaje

3- Model organizacione strukture marketinga koji kombinuje dva ili tri modela organizacije, na istom hijerarhijskom nivou u preduzecu, sto doprinosi boljoj bla bla bla, je:
a) funkcionalni model b) matricni model c) predmetni model d) korporativni model

4-Ko ukazuje na osnovni pravac aktivnosti i resursa potrebnih za realizaciju postavljenih ciljeva:
a) marketing strategija b)misija c) program

5-Shta pretstavlja nachin prikupljanja primarnih podataka?
a) opservacija b) istrazivanje fokus grupe c) anketa d) eksperiment
Otvorena pitanja:
Marketing ciljevi (vrste i primer)
Uspesna robna marka (definicija, formula i objasnjenje iste)

otvorena pitanja - definicija i vrste MISa i stetna traznja(definicija i primer)
a zatvorena pitanja su bila manje vishe kao i prethodnih godina...
secam se da je bilo karakteristike proizvoda(one 3), onda auto je koje dobro ( shopping), QFD(t/n), onda sistemni internog izvestavanja(one karakteristike nabrojane), Nivea kao familijarna marka, prepoznavanje faze razvoja i rasta, metod zatvorene ponude, sopstveno prodajno osoblje- koji je to nivo,sredstva preko kojih se vrsi ekonomska propadanda..nacin prikupljanja primarnih podataka.

-Aktivnosti Direktnog Marketinga (nabrojati i navesti primer)
-Negativna traznja (def. i navesti primer)

1) koja je razlika izmedju promocije i komunikacije (T/N)
2) automobil je kakvo dobro: konvencijalno, shopping, specijalno
3) Sa aspekta marketinga cesto se kosriti klasifikacija proizvoda na:
a) Sredstva za proizvodnju, sredstva za potrosnju
b) Industrijska sredstva, potrosna sredstva, usluge
c) Pojedinacna, serijska
Tacan odgovor je pod b) naravno da sam zaokruzio pod a, iako sam znao da je pdo b
4)Sta odlikuje uvodjenja proizvoda?
a)niska prodaja b) visoka potrosnja itd... vise tacnih odgovora
nesto sad razmisljam mozda je bilo karakteristike rasta i razvoja, umesto toga sto bi bilo katastrofa koliko bih se zeznuo...neka mi neko odgovori
5) Periodicno uporedjivanje strategije sa ciljevima:
a) Godisnja kontrola marketinga
b) Operaciona
c) Strategijska
6) Strategija penatracionih cena(mislim da je bilo T/N)
7) Iskustvo i reputacija spadaju bla bla:
a) Nasledstvo robne marke
b) Imidz robne marke
c) Svest o robnoj marki
d) Sustina lojalnosti
-pod a je tacno.
Mrezna organizacija(vise tacnih odgovora)
9)Nacin dobijanja primarnih informacija
Otvorena:
19) Ekonomska Propaganda
20) Negativna traznja

1. Operativni zadaci imaju za cilj da stvore takve uslove da proizvod na trzistu sretne kupca. T/N
2. Izvori informacija u marketing obavestajnom sistemu: literatura, ljudi
3. Karakteristike proizvoda mogu biti... fizicke, funkcionalne, simbolicke
4. U proces razvoja novog proizvoda spadaju... vise tacnih odgovora
generisanje ideja, selekcija ideja, poslovna analiza, komercijalizacija
5. Metod mape praga dobitka je... metod odredjivanja cena
6. Elementi istrazivanja distribucije su... ciljni segmenti potrosnje i proizvodi.
7. Karakteristike MLM-a... direktna prodaja, prodajna mreza razvijena od njenih clanova, zarada clanova ne obuhvata samo njihov ucinak
8. Plasiranje novina spada u... intenzivnu distribuciju
9. Automobil spada u... posebna dobra
10. U situaciji kada su kupci nezainteresovani i indiferentni prema proizvodu ili usluzi zadatak marketinga je da se analiziraju vrednosni sadrzaji ponude i dobrom promocijom informise kupac... T/N
11. Metod prelomne tacke spada u... metode planiranja

A za ekonomsku propagandu je trebalo da se napisu prednosti i sredstva preko kojih se vrsi, za negativnu treznu da se navede i primer.

otvorena:
-MIS i elementi
-navesti modele organizacione strukture markrtinga i objasniti jednu

zatvorena:
-plan uzorkovanja
-kako mogu da se prikupljaju primarni podaci, pa treba da se zaokruzi opservacije,istrazivanje fokusne grupe, anketa i eksperiment
-Da li je cena instrument miksa proizvoda (T/N)
-Miks marketinga ima dve osnovne grupe zadataka, pa treba zaokruziti komunikacijski i operativni zadaci
-Koje vrste podataka se koriste u marketin planu(valjda tako)
-dubina linije
-Zasto se vrsi klasifikacija proizvoda:
a) ispitivanje zadovoljstva kupaca
b) marketing planiranje
c)planiranje prodaje
d)nesto
(ja sam stavila marketin planiranje, ne znam da li je tacno)

-Koje su karakteristike proizvoda
-Repozicioniranje se moze ostvariti prosirenjem trzista....(T/N) netacno
-Koja je vrsta proizvoda usisivac?
-da se izabere sta su od navedenog direktni marketing kanali
-koji su kanali nultog nivoa?

Bila su tri tacno/netacno, a secam se samo ovog: Fundamentalna karakteristika proizvoda je sustina proizvoda i njime se odg na pitanje sta kupac stvarno kupuje i koji problem zeli da resi kupovinom proizvoda. (T)

Zatvorena:

1. Sistem koji obezbedjuje info o: prometnom ciklusu porudžbina - faktura - oprema, zalihama, obimu prodaje... je:

2. Za prikupljanje primarnih podataka koriste se?

3. Sta je od ponudjenog 3C?

4. Dnevne novine su: a) konvencionalno dobro b) specijalno c) posebno d) ne secam se

5. Broj razlicitih linija proizvoda koje ima preduzece je: a) sirina b) duzina c)dubina d) konzistentnost miksa

6. Metodi koji se najcesce koriste za merenje realne vrednosti robne marke za kupce su: a) novcani b) finansijsko trzisni metod c) objedinjene analize d) uporedne analize e) i jos nesto

7. Tehnike generisanja ideja?

8. Metoda koja koristi identifikovane metode strukturne dimenzije problema i njihove varijacije, kako bi se drugacijim povezivanjem definisao proizvod novih mogucnosti je?

9. Strategija rabata i bonifikacije ostvaruje se preko?

10. Bilo je nesto kao prodaja preko supermarketa nekih tamo proizvoda je koja strategija formiranja cena?

11. Direktni marketing kanali su: a) kanali prvog nivoa b) kanali nultog nivoa bla bla bla

12. Korporativni, administrativni i ugovorni marketing sistemi su tipovi: a) vertikalnog b) horizontalnog bla bla

13. Planiranje marketinga obuhata koje dimenzije?

14. Metod klasifikacije proizvoda je jedna od metoda cega?

Ostalo je jos jedno kog se ne secam ( zatvoreno)

Otvorena:

1. Neujednacena traznja (def. i primer)

2. Proces marketing istrazivanja (koje faze obuhvata)


II kolokvijum:

Zatvorena [18]:
Metodoloski aspekt (def.) (T/N)
Traznje (puna,negativna,neujedacena,nema). koji je zadatak marketinga?
Unapredjenje prodaje dobavljacima (zaokruzi vise)
Osobine usluge: simultanost
Harly Davidson: sansu
Razlika markertinske komunikacije i promocije (T/N)
...je: Funkcionalni model
...je: Repozicioniranje proizvoda
...je: Str penetracionih cena
3C (vise ponudjenih)
Proizvodjac-veleprodaja-maloprodaja je: vertikalni lanac
...je: Morfoloska analiza
Hleb je: konvencionalan proizvod
PIMS program je: metod planiranja
.
.
.
.

Otvorena [20]:
Definicija i vrste MIS-a
Analiza prodaje godisnjeg plana kontrole (def i 2 pokazatelja)
_________________
kako se racuna ekonomicnost?
formulu za produktivnost
A IMT kad nabavlja polovnjake, to je?
Otvorena :

1. Bilo je da se povezu vrste traznje (negativna, nema traznje, latentna, neujednacena) sa odgovarajucim zadacima marketinga.

2. Bilo je neko pitanje tipa shta pretstavlja reklamiranje na Harley Davidson trkama?
a) Ekonomsku propaganda (mislim)
b) Unapredjenje prodaje (mada, moguce da je i ovo)
c) Trzishni odnosi sa javnoshcu

3. Ukoliko drzava uvede neke pogodnosti za uvoz polovnih traktora iz Nemachke, to za IMT pretstavlja:
a) sansu b) pretnju c) slabost d) snagu

4. Kakav proizvod masina za pranje sudova?
a)konvencijalan b)shopping c) specijalni

5. Korporativni, administrativni i ugovorni marketing sistemi su:
a) vertikalni b) horizontalni c) multikanalni

6. Produktivnost rada prodajne sluzbe jednaka je :
a) kolichniku prodaje i broja zaposlenih u prodaji

7. Shta je 3 c?
a) ljudi b)Obezbedjivanje dugovochnih interesa potroshacha c)kontrola
d)Proces pruzanja usluga e)Ochuvanje okoline f) Fizichka sredina

8. Informacije o: prometnom ciklusu porudzbina, zalihama, obimu prodaje, naplacenoj realizaciji, troskovima marketinga, troskovima prodaje i promocije ,obezbedjuje:
a) Sistem internog izveshtavanja b)sistem istrazivanja marketinga
c) sistem podrshke marketing odluchivanju d)marketing obaveshtajni sistem

9. Koje su strategije za formiranje cena za novi proizvod?
a) promocijske i diskriminacijske
b) konkurentne i penetracione
c) penetracione cene i jedinstvene cene

10. Neshto vezano za cene...

11. Shta pretstavlja nachin prikupljanja primarnih podataka?
a) opservacija b) istrazivanje fokus grupe c) anketa d) eksperiment

12. Shta od navedenog predstavlja direktni marketing kanal?
a) lichana prodaja b) prodaja putem poshte c) prodaja putem kataloga
d) telemarketing? (valjda i on, 'bem ga, unishti mi pitanje:P)

13. Karakteristike faze zrelosti proizvoda su : dobit po jedinici proizvoda je najvisha, niski troshkovi i ustaljeni broj konkurenata?
tachno/netachno

14. Lista atributa je metoda koja se koristi kod :
a) generisanja ideja

15. SWOT analiza predstavlja metodu analize trzista (tako neshto)?
tachno/netachno

16. Aspekti lichne prodaje su:
a) moralni, ???, ???
b) prodavac, kupac, procedura
c) pravni ,finansijski i eticki

17. Ko ukazuje na osnovni pravac aktivnosti i resursa potrebnih za realizaciju postavljenih ciljeva:
a) marketing strategija b)misija c) program

18. U domen marketing kontrole spadaju kontrola poslovne uspeshnosti i kontrola drushtvene odgovornosti?
tachno/netachno

Otvorena :

19. Definicija i komponente MIS-a.

20. Neshto iz Kontrole godishnjeg marketing plana (def i 2 pokazatelja)

1.Preduzeca za modifikovane i inovirane proizvode odredjuju relativno nisku cenu, sa namerom da se privuce sto veci broj kupaca i osvoji sto veci udeo na trzistu. To je strategija:
a) jedinstvenih cena b) penetracionih cena c) promocijskih cena

2. Definisati marketing informacioni sistem i navesti vrste. (otvoreno pitanje)

3. Istrazivanja na podrucju upravljackih informacionih sistema mogu biti:
a) upravljacki orijentisana istrazivanja b) Istrazivanja usmerena na obradu podataka
c) sistem-orijentisana istrazivanja d) nesto e) nesto f) nesto

4. Hleb predstavlja:
a) obicno dobro b) posebno dobro c) specijalno dobro

5. Kada su povecane uvozne takse za Japanske motore, to je za Harley Davidson predstavljalo:
a) snagu b) slabost c) sansu d) pretnju

6. Poslovi koji cine sadrzaj marketing informacionog sistema mogu biti organizovani kao centralizovani i decentralizovani:
a) tacno b) netacno

7. Sistem internog izvestavanja u MIS-u se bazira na:
a) informacijama o tekucim dogadjajima u okruzenju b) internim podacima
c) istrazivanju prodaje i dobiti (j*** li ga) d) nesto

8. Plan uzrokovanja moze imati sledece elemente:
a) nesto b) jedinicu uzrokovanja, velicinu uzorka i postupak uzrokovanja
c) tehnike kontaktiranja, intervju, ?

9. Ukupan broj artikala u miksu proizvoda koji se nudi trzistu je:
a) sirina b) dubina linije c) duzina linije

10. Primer kompanije Philips koja svoje ime upotrebljava za sve svoje proizvode je strategija:
a) individualnih imena marke b) familijarne marke c) grupne marke

11. Finansijsko-trzisni metod se bazira na ekstra ceni koju ostvaruje proizvod sa robnom markom u odnosu na ekvivalentan proizvod koji nema robnu marku:
a) tacno b) netacno (to je proizvodno-trzisni metod)

12. Faza zrelosti predstavlja fazu zivotnog ciklusa proizvoda cije su opste karakteristike da je proizvod prihvacen od strane trzista, da prodaja raste i dobit po jedinici proizvoda dostize maksimum:
a) tacno b) netacno (to je faza rasta i razvoja)

13. Karakteristika usluge, da se ne moze cuvati i koristiti u kasnijem periodu, je:
a) neodrzivost b) neopipljivost c) simultanost

14. Strategije distribucije:
a) intenzivna b) selektivna c) ekskluzivna d) nesto c) nesto d) nesto

15. Neke od standardnih metoda koriscenih u ekonomsko propagandnim porukama su:
a) informisanje b) muzika c) boje d) motivacija e) audio-vizuelna sredsta f) ponavljanje
g) imitacija h) nesto i) nesto

16. Povezivanje traznji (negativna traznja, nema traznje, neujednacena traznja i puna traznja) sa zadacima.

17. Model organizacione strukture marketinga koji kombinuje dva ili tri modela organizacije, na istom hijerarhijskom nivou u preduzecu, sto doprinosi boljoj bla bla bla, je:
a) funkcionalni model b) matricni model c) predmetni model d) korporativni model

18. Plasiranje novog proizvoda u Srbiji predstavlja:
a) marketinski potez b) marketinski potez sa akcentom na profit c) nesto d) nesto
(ne znam odgovor)

19. Kontola prodaje u marketing planu. (otvoreno pitanje)

20. Metodoloski aspekt planiranja obuhvata utvrdjivanje: procedura i tehnika koje ce se koristiti u procesu planiranja, nacina uskladjivanja planova sa ciljevima, politike i strategije marketinga kao i vremenski period u okviru kojeg treba zavrsiti planove.
a) tacno b) netacno
1. kontolu prodaje u marketing palnu
Metodoloski aspekt planiranja obuhvata utvrdjivanje: procedura i tehnika koje ce se koristiti u procesu planiranja, nacina uskladjivanja planova sa ciljevima, politike i strategije marketinga kao i vremenski period u okviru kojeg treba zavrsiti planove.
a) tacno b) netacno


Suština razlike između marketing komunikacije i promocije je u ekonomskoj propagandi i (još jedan instrument nedostaje, ali pitanje je bilo baš odlično pa ne mogu ni da se setim kako je glasilo tačno..)

tačno / netačno
_________________
Sta su baze podataka, metodi obrade, modeli i komunikacijske veze u MIS-u.
a) zaboravih b) elementi MIS-a c) faze izgradnje MIS-a

Otvorena
Negativna traznja (objasniti i navesti dva primera)

Finansijska kontrola marketing plana (def. i 2 pokazatelja)

Ukupan broj artikala u miksu proizvoda koji se nudi trzistu je:
a) sirina b) dubina linije c) duzina linije (ja sam stavio c)

Parfem je:
a) obicno dobro b) posebno dobro c) specijalno dobro

Navika kupaca da kupuju tradicionalna sredstva pri kupovini misolovki je Easy Trap-u?!
a) snaga b) slabost c) sansa d) pretnja

Odlike licne prodaje...
a) kupac b) prodavac c) proizvod d) cena e) metodologija prodaje f) mesto prodaje g) postupak prodaje h) aspekti prodaje

Plan uzorkovanja mora posedovati:
a) nesto b) jedinicu uzrokovanja, velicinu uzorka i postupak uzrokovanja
c) tehnike kontaktiranja, intervju, mehanicka sredstva

Kada preduzece odluci da plasira proizvod X na teritoriju Srbije to je:
a) cisto marketinski cilj
b) marketing strategija
c) marketinski cilj sa finansijskom komponentom ili tako nesto slicno....
d) nesto

Finansijsko-trzisni metod se bazira na ekstra ceni koju ostvaruje proizvod sa robnom markom u odnosu na ekvivalentan proizvod koji nema robnu marku:
a) tacno b) netacno

Faza zrelosti predstavlja fazu zivotnog ciklusa proizvoda cije su opste karakteristike da je proizvod prihvacen od strane trzista, da prodaja raste i dobit po jedinici proizvoda dostize maksimum:
a) tacno b) netacno

Istrazivanja na podrucju upravljackih informacionih sistema mogu biti:
a) upravljacki orijentisana istrazivanja b) Istrazivanja usmerena na obradu podataka
c) sistem-orijentisana istrazivanja d) nesto e) nesto f) nesto
_________________
Poslao: Pet Jan 09, 2009 2:30 pm, Marketing Naslov: .

________________________________________
Navika kupaca da kupuju tradicionalna sredstva pri kupovini misolovki je Easy Trap-u?!
a) snaga b) slabost c) sansa d) pretnja

Kada preduzece odluci da plasira proizvod X na teritoriju Srbije to je:
a) cisto marketinski cilj
b) marketing strategija
c) marketinski cilj sa finansijskom komponentom ili tako nesto slicno....
d) nesto

16. Aspekti lichne prodaje su:
a) moralni, ???, ???
b) prodavac, kupac, procedura
c) pravni ,finansijski i eticki


Evo namestio sam ja, da ne moramo stalno da skrolujemo. Za to se koristi spoiler, da znaš za ubuduće. Pozdrav. I hvala za pitanja. Kokosanceros


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 27.12.2011. 11:20:00 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04.02.2008. 22:47:46
Postovi: 386
Lokacija: стари град
Godina: Dipl.
Smer: IS
Alal vera !!!

samo jos i odgovora da ima...

_________________
.. па и лав је краљ, ал' не живи дуже..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 27.12.2011. 12:57:42 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29.06.2010. 17:08:16
Postovi: 160
Godina: II
Smer: ME
Ja obicno ucim tako sto kucam odgovore na ta pitanja, uradicu to u narednih par dana pa cu postaviti.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 28.12.2011. 01:10:43 

Pridružio se: 22.12.2010. 15:53:28
Postovi: 22
Godina: I
Smer: IS
Kada su konsultacije kod Eme Neskovic i Milana Okanovica hitno mi treba?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 28.12.2011. 07:54:53 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16.01.2008. 16:28:49
Postovi: 130
Godina: Profesor
Smer: IS
Ja sam svracao pre nekog vremena da uzmem seminarski kod Okanovica, on ti je sredom u kancelariji (cini mi se od 11h, tako nesto) ali ne znam da li su to zvanicne konsultacije...

_________________
http://www.izdajemstan.rs/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 29.12.2011. 20:08:36 

Pridružio se: 29.12.2011. 20:01:48
Postovi: 1
Godina: III
Smer: UK
Zna li se kada ce otprilike deliti teme za seminarski? Smara me vise da ulazim na sajt non-stop.
Hvala unapred.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 30.12.2011. 01:09:10 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07.10.2006. 22:56:20
Postovi: 3874
Lokacija: C:\Program Files\Jeca.exe
Godina: Dipl.
Smer: IS
naravno da se ne zna, pa onda kad neki ne vide na vreme bude frka. uvek okače par dana pred podelu. i onda najbolje da stavim za homepage njihovu stranicu. e najbolje da hoću. treba da okače to na sajtu fon-a.

prošle godine u sred junskog ispitnog roka delili za septembar i oktobar, znači sredina roka kada nikome ne pada na pamet da posećuje sajt marketinga (jer sam sigurna da se sajt posećuje samo kada izbacuju rezultate kolokvijuma i rasporeda polaganja, koje je tada bilo završeno) oni lepo okačili, ljudi zakasnili i oni "pa koleginice, lepo piše obaveštenje na sajtu već nekoliko dana".

_________________
I intend to live forever. So far, so good.
*****


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 04.01.2012. 10:32:22 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11.10.2010. 13:14:12
Postovi: 226
Godina: IV
Smer: IS
Citiraj:
Nastava iz Marketinga u nedelji od 04-06.01.2012. je kompenzovana predavanjem koje je održano u sredu 28.12.2011. godine. Za sva pitanja studenti se mogu obratiti nastavnicima u terminu konsultacija.


Preuzeto sa sajta
http://marketing-pr.fon.rs/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 04.01.2012. 13:11:39 

Pridružio se: 20.04.2011. 11:33:16
Postovi: 82
Godina: III
Smer: IS
Baš odlični su !!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 04.01.2012. 13:15:34 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08.07.2009. 18:29:13
Postovi: 535
Lokacija: Ibizza!
Godina: Padobranac
Smer: IS
Nista ne razumem ? !
Znaci danas nemamo predavanje ?

_________________
Srcem na hijene!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 04.01.2012. 17:31:41 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21.08.2009. 11:59:51
Postovi: 267
Godina: IV
Smer: IS
ima neka, a da je dobra, neka skripta (naravno, da poslizi kao dodatni materijal uz knjigu), al da je dobra, ja sam presla knjigu, al mi malo naporni neki delovi, ne mogu bas sve da popamtim, pa ako neko od kolega ima da predlozi neku skriptu za drugi kolokvijum, ili tako nesto, bilo bi super, hvala!

P.S. Knjiga iz Marketinga je ZAKON! Ale knjigo iz marketinga - ALE! :zbun:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=QHapDS2fcFE


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.01.2012. 10:48:02 

Pridružio se: 11.02.2010. 16:01:31
Postovi: 464
Lokacija: Beograd
Godina: II
Smer: IS
Obaveštenja

MARKETING - nadoknada predispitnih obaveza za studente starijih generacija5.1.2012.



Za preuzimanje materijala za seminarske radove kojima se nadoknađuju predispitne obaveze, potrebno je da popunute FORMULAR ZA PRIJAVU.



Prijava će biti omogućena do 6. januara 2011.

Prijava se odnosi na studente starijih generacija.

http://marketing-pr.fon.rs/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.01.2012. 10:53:29 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 25.11.2010. 09:37:52
Postovi: 186
Godina: II
Smer: IS
sta je sad ovo ? Ja sam uzeo temu i poslao kad je bilo ono u decembru el trebam sad opet ili sta?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.01.2012. 11:50:58 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30.11.2009. 16:01:06
Postovi: 1117
Godina: Apsolvent
Smer: ME
Ne treba

Prijava se odnosi na studente starijih generacija koji nisu preuzeli temu u decembru.

_________________
"Ne živim ja san nego svoje ambicije i ciljeve. San sam proživeo na 'Marakani'. Nisam kao klinac sanjao dres Mančestera ili Reala već dres Zvezde, kapitensku traku na ruci i gol Partizanu! I sve sam to ostvario... " Nemanja Vidic


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.01.2012. 12:30:30 

Pridružio se: 08.07.2010. 10:29:16
Postovi: 53
Godina: I
Smer: ME
Ja nikako ne mogu da nadjem da li imam dovoljno dolazaka ili ne, gde se to gleda?? Ako imam, da ne prijavljujem seminarski... Please, help! :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.01.2012. 12:47:11 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26.01.2010. 16:26:33
Postovi: 1965
Lokacija: Galenika
Godina: Dipl.
Smer: IS
Ovo je za starije studente, za nas će izaći posebno.

_________________
Pivo, Pank, Partizan!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.01.2012. 13:25:52 

Pridružio se: 08.07.2010. 10:29:16
Postovi: 53
Godina: I
Smer: ME
Ja i jesam stariji student :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.01.2012. 15:34:40 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21.08.2009. 11:59:51
Postovi: 267
Godina: IV
Smer: IS
U decembru je bila jedna koleginica, koja je imala dolaske, da uzme seminarski i asistent joj je rekao da uzme seminarski pa ce joj to biti dodato na bodove sa prisustva ili tako nesto, u svakom slucaju joj je reko da uzme temu :D

Spoiler: show
odg.te na moj gornji post :durisha:


Prevedes 10str, meni je to oduzelo 24h zivota, al bar nisam morala da se patim na predavanjima i na vezbama, koje sam vec odslusala pre 3 godine, posto nikako nisu interesantni.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=QHapDS2fcFE


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.01.2012. 15:37:11 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29.06.2010. 17:08:16
Postovi: 160
Godina: II
Smer: ME
Maksina skripta. Ako nesto fali, uvek mozes na drugoj strani lista da dopises.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.01.2012. 15:48:24 

Pridružio se: 05.01.2012. 15:44:44
Postovi: 1
Godina: II
Smer: IS
stariji sam student i danas sam prvi put cuo za ovaj seminarski...jel moze neko da mi objasni da li svi to moraju da rade ili?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.01.2012. 19:23:10 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30.11.2009. 16:01:06
Postovi: 1117
Godina: Apsolvent
Smer: ME
ako ides na vezbe ne mora

_________________
"Ne živim ja san nego svoje ambicije i ciljeve. San sam proživeo na 'Marakani'. Nisam kao klinac sanjao dres Mančestera ili Reala već dres Zvezde, kapitensku traku na ruci i gol Partizanu! I sve sam to ostvario... " Nemanja Vidic


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.01.2012. 19:33:57 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14.01.2011. 12:52:55
Postovi: 24
Godina: Padobranac
Smer: IS
Seminarski rade oni koji nemaju dovoljno poena na dolascima. Vidim da prijava traje do sutra iako su je danas postavili tako da preporucujem da se sto pre prijavis ako nemas dovoljno poena. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.01.2012. 11:36:28 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08.07.2009. 18:29:13
Postovi: 535
Lokacija: Ibizza!
Godina: Padobranac
Smer: IS
Kakav je ovo test 21.og u 015? :zbun:

_________________
Srcem na hijene!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.01.2012. 16:23:40 

Pridružio se: 07.07.2010. 22:33:10
Postovi: 35
Godina: II
Smer: IS
Da li ce ovaj seminarski da vazi samo za januarski rok,ili do kraja godine ? Necemo valjda za svaki rok uzimati seminarski ;) :D :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 360 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Sledeća


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
cron
Copyleft FONForum 2001-2014 | Powered by phpBB © phpBB Group