Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 296 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: 08.06.2011. 22:43:43 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24.11.2008. 01:05:20
Postovi: 607
Godina: II
Smer: UK
ja bih rekla da je to jedno vrlo podmuklo pitanje :D :D :D to bi trebalo da radi marketing,a opet ako svi zajednicki vode racuna u org. o uk... :pitamse: reklo bi se DA JESTE.... mislite o tome :D

_________________
Before you judge me,try hard to love me!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 08.06.2011. 22:58:21 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14.11.2009. 01:30:46
Postovi: 206
Godina: III
Smer: OM
Jeste definitivno....Pise da su objekti upravljanja kvalitetom svi podsistemi koji uticu na kvalitet produkta,a u definisanju kvaliteta ucestvuju marketing, IR kao i prodaja... :D vole da ga smeste izgleda


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 08:48:51 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05.12.2009. 12:57:36
Postovi: 194
Godina: I
Ima li vesti gde i kada polazemo sutra :pitamse:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 09:37:20 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24.11.2008. 01:05:20
Postovi: 607
Godina: II
Smer: UK
zna li ovo neko,ili gde se nalazi da pogledam o tome nesto

.Izvrsiti analizu zahteva standarda JUS ISO 9001. Izdvojiti elemente standarda koji se jasno odnose na prethodno identifikovane podsisteme i njihove procese.

raspored izasao na sajtu

_________________
Before you judge me,try hard to love me!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 14:59:19 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01.01.2010. 16:54:34
Postovi: 103
Lokacija: Tamo gde bog izvodi korner
Godina: Profesor
Smer: UK
^To je zadnja tačka projektnog, a osim ako znaš napamet ceo ISO 9001 standard, stvarno ne vidim kako se to može pojaviti na ispitu...

_________________
Denny Crane


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 15:10:21 
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17.01.2010. 12:00:52
Postovi: 444
Lokacija: blok, brate
Godina: III
Smer: ME
Raspored polaganja
http://www.uk.fon.rs/pregled_predmeta.p ... st_id=3996


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 15:34:10 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.06.2009. 21:25:10
Postovi: 2822
Lokacija: vrachar
Godina: IV
Smer: UK
aj da pitam ponovo - jel zna neko koliko se radi ceo ispit (oba dela)?

_________________
see, the only time I hear you take the name of the Lord...
is when you're tied to the bed with your face against the head board.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 15:36:56 

Pridružio se: 07.07.2010. 13:33:29
Postovi: 69
Godina: II
Smer: ME
1.Objasniti potrebu za nastankon standarda sistema i procesa.
2.Objasniti razliku između dokumenata za uspostavljanje sistema i dokumenata po kojima organizacioni sistem funkcioniše.
3. Objasniti razliku između pojmova procedura i zapis.

Wtf? :buljavi:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 15:51:37 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06.10.2010. 21:39:07
Postovi: 203
Godina: III
Smer: ME
^^ Ja tako reagujem na skoro svako pitanje na koje naidjem... Gde samo nalaze ta pitanja ??? :bic: :bic:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 16:24:58 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22.01.2010. 00:34:38
Postovi: 81
Godina: I
izasao je raspored al nema rezultata projektnog,pa me zanima jel zna neko xoce li to uopste izlaziti?
jer je to uslov za ispit...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 16:26:05 
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17.01.2010. 12:00:52
Postovi: 444
Lokacija: blok, brate
Godina: III
Smer: ME
^^U download sekciji, evo ti ovde sva za 2. deo. ;)

1. Objasniti GAP model korisnik/isporučilac.
2. Objasniti mogućnost nastanka greške GAP1
3. Objasniti mogućnost nastanka greške GAP2
4. Objasniti mogućnost nastanka greške GAP2
5. Za koje pojavne oblike potreba procesi podsistema marketinga i razvoja nisu od presudnog značaja za definisanje kvaliteta produkata? Objasniti.
6. Objasniti ulogu podsistema prodaje u procesima definisanja kvaliteta produkata.
7. Objasniti vezu podsistema upravljanja i procesa definisanja i određivanja kvaliteta produkata.
8. Objasniti činjenicu da svakom od elemenata PoQ potrebno je da odgovara bar jedan element PrQ.
9. Objasniti kako UQ utiče na definisanje PoQ.
10. Objasniti činjenicu da svakom od elemenata PrQ odgovara jedan od elemenata OQ.
11. U čemu se sastoji specifičnost definisanja kvaliteta za slučaj usluga u odnosu na proizvode?
12. Navesti i objasniti neke od problema koji se javljaju prilikom definisanja PrQ.
13. Objasniti razliku između pojmova verifikacije i validacije.
14. Objasniti značaj procesa upravljanja izmenama kao dela procesa definisanja kvalitetom.
15. U čemu se sastoji razlika između PrQ i OQ.
16. Objasniti ulogu i značaj QFD metode?
17. Objasniti sličnosti i specifičnost sistema upravljanja kvalitetom u odnosu na druge sisteme upravljanja.
18. Kako bi identifikovali procese sistema upravljanja kvalitetom za konkretan organizacioni sistem?
19. Objasniti kako podsistem upravljanja utiče na kvalitet produkata.
20. Na koji pojavni oblik kvaliteta utiče podsistem proizvodnje/pružanja usluga? Zašto?
21. Na koje pojavne oblike kvaliteta produkata i u kojim slučajevima može uticati podsistem nabavke?
22. Na koje pojavne oblike kvaliteta produkata i u kojim slučajevima može uticati podsistem prodaje?
23. Na koje pojavne oblike kvaliteta produkata i u kojim slučajevima može uticati podsistem istraživanja i razvoja?
24. Na koje pojavne oblike kvaliteta produkata i u kojim slučajevima može uticati podsistem marketinga?
25. Na koje pojavne oblike kvaliteta produkata i u kojim slučajevima može uticati podsistem kvaliteta?
26. Na koje pojavne oblike kvaliteta produkata i u kojim slučajevima može uticati podsistem ljudskih resursa?
27. Na koje pojavne oblike kvaliteta produkata i u kojim slučajevima može uticati pravno-normativni podsistem?
28. Na koje pojavne oblike kvaliteta produkata i u kojim slučajevima može uticati informacioni podsistem?
29. Da li standardi sistema i procesa zamenjuju upotrebu standarda produkata? Objasniti.
30. Objasniti potrebu za nastankon standarda sistema i procesa.
31. Objasniti razliku između dokumenata za uspostavljanje sistema i dokumenata po kojima organizacioni sistem funkcioniše.
32. Objasniti razliku između pojmova procedura i zapis.

edit: sad sam videla da si napisala gde samo nalaze, a ne nalazite, ali nema veze nek' stoje ovde. :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 16:36:02 

Pridružio se: 09.11.2009. 11:29:12
Postovi: 341
Godina: I
Smer: ME
kungfu je napisao:
^^ pa hajde iskreno,zar ti je bolji mtr sa "koncipiranom literaturom", ili ovo gde nije NA SILU NAPISANA KNJIGA,samo da bi se uzele neke parice? :pitamse:


Pa znam da je i mtr reatrdiran(kao i vecina predmeta u ovo semestru) ali da jedna ozbiljna katedra sa predmetom koji je nosioc celog smera na ovom fakultetu NEMA literaturu??? Pa i da je zbog para napisu, pre bih dao 500 dinara nego da gledam u monitor 5 dana. Sa ovih predavanja nema ukupno za 50 strana...
Gledano iz tvog ugla, ni jedna knjiga onda ne mora da se pise na silu, sve to vec ima na kompjuteru(internetu). Al aj sad...sto se mora nije tesko. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 17:19:13 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24.11.2008. 01:05:20
Postovi: 607
Godina: II
Smer: UK
aj pomoc oko ovih pitanja,neko ko zna PLEASE...

razlika izmedju subjektivnog i objektivnog kvaliteta....
da li je to ono objektivna potreba i subjektivna zelja...

Da li je proces def.kvaliteta proces upravljanja kvalitetom?

osnovni elementi def. upravljanja kvalitetom su...? efektivnost i efikasnost ili...?

objasni vezu upr.kvalitetom sa trzisnim ucescem org.sistema?

_________________
Before you judge me,try hard to love me!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 18:29:39 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14.11.2009. 01:30:46
Postovi: 206
Godina: III
Smer: OM
^ pisalo se vec o ovom procesu definisanja kvaliteta...trebalo bi da jeste...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 19:04:39 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28.05.2010. 12:02:24
Postovi: 118
Lokacija: Zemun
Godina: III
Smer: ME
JEL MOZE POMOC OKO OVIH PITANJA?
1. Koja je osnovna razlika između uslužnih i proizvodnih organizacionih sistema u vezi sa kvalitetom?
2. Objasniti sličnost i specifičnost sistema UK u odnosu na druge sisteme upravljanja.
3. Kako bi identifikovali procese sistema UK za konkretan organizacioni sistem?
4. Objasniti razliku između dokumenata za uspostavljanje sistema i dokumenata po kojima org. sistem funkcioniše?
5. Objasniti razliku između pojmova procedura i zapis.
6. Objasniti NA PRIMERU kako vizija utiče na definisanje i razvoj elemenata politike kvaliteta.
7. objasniti ulogu podsistema prodaje u procesima DEFINISANJA KVALITETA PRODUKTA? - jel to ono preispitivanje zahteva korisnika?
8.Objasniti vezu podsistema upravljanja i procesa definisanja i odredjivanja kvaliteta produkta
9.u cemu se sastoji specificnost definisanja kvaliteta za slucaj usluga u odnosu na proizvode?
10.Da li standardi sistema i procesa zamenjuju upotrebu standarda produkata.Objasni


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 20:48:16 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06.02.2011. 19:27:41
Postovi: 34
Godina: II
Smer: ME
ajde da ti pomognem to sto mogu:

4. 1. Dokumenta za uspostavljanje sistema su: a)Postupak upravljanja dokumentacijom (Dokument opisuje osnovne procese upravljanja dokumentacijom od definisanja potrebe do ekološkog razrešenja nekog dokumenta);b)Postupak upravljanja zapisima(Ovim postupkom definiše se način realizacije procesa); c)Uputstvo za izradu dokumenta(definisu se Struktura sadržaja dokumenata, Osnovni standardni oblici formulara za izradu dokumenata u poslovnom sistemu I Osnovni parametri grafičkih objekata koji se koriste za izradu dokumentacije u poslovnom sistemu). Dokumenta po kojima organizacioni sistem funkcioniše su:Dokumenta koja uređuju procese (PROCEDURE) i Dokumenta koja su rezultat i dokaz odvijanja procesa (ZAPISI).
5. Procedure su dokumenta koja uredjuju procese i obuhvataju postupak nabavke, uputstvo za skladistenje proizvoda...,a Zapisi su dokumenta koja su rezultat i dokaz odvijanja procesa i obuhvataju plan nabavke, porudzbenicu, profakturu...
7. • Prijem i obrada zahteva korisnika
• Izrada ponude
• Isporuka
• Prijem i obrada reklamacija i žalbi
* Prijem i obrada zahteva(Utiču na PoQ tj.šta korisnici ocekuju od naseg posl. sis.). Izrada ponude(Ponuda mora biti sveobuhvatna, kako bi se zadovoljile sve grupe potrošača. Ukoliko je ponuda dobra , to će i potrošači biti zadovoljni UQ).Isporuka(ukoliko isporučilac isporučuje na vreme, proizvod će zadržati svoj UQ te potrošači ne bi trebalo da imaju primedbe na kvalitet proizvoda). Prijem i obrada reklamacija(Analiziranjem reklamacija, preduzeće vrši modifikacije PoQ. Povezano utiče na PoQ, OQ i UQ).
8. Sistem upravljanja kvalitetom je deo ukupnog sistema upravljanja u organizacionom sistemu.
Sistem upravljanja kvalitetom = Sistem upravljanja kojim se, sa stanovišta kvaliteta, upravlja organizacionim sistemom.
Uloga sistema upravljanja kvalitetom:
• Obezbeđuje poverenje da je moguće isporučivati produkte koji konstantno ispunjavaju potrebe korisnika - efektivnost
• Obezbeđuje stalno unapređenje procesa organizacionog sistema – efikasnost

Specifičnosti sistema upravljanja kvalitetom:
• Upravljački sistem je isti kao kod svih drugih sistema upravljanja u organizacionom sistemu i realizuje se kroz procese podsistema upravljanja. Distribuiran je unutar svih podsistema organizacionog sistema.
• Objekat upravljanja su oni podsistemi koji svojim procesima utiču na kvalitet produkata organizacionog sistema

To je sto mogu da ti pomognem ;)

_________________
Na svoju veru na svoju zemlju ponosan sam ja!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 21:36:51 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22.12.2009. 01:38:00
Postovi: 300
Godina: IV
Smer: ME
Odakle je ovo za dokumenta za uspostavljanje sistema i dokumenta po kojima sistem funkcionise?
Na slajdovima sa predavanja se bas nigde ne spominje :zbun:

_________________
Bazinga!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 22:49:49 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30.09.2009. 20:44:27
Postovi: 114
Godina: II
Smer: ME
Da li je neko, mozda, ima otucane odgvore na ova pitanja koje se nalaze u temi? Ako ima, da li bi bio/la u mogucnosti da uploaduje, da bih mogao da proverim sa svojim... Hvala.

_________________
Ozbiljna prica!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 23:03:04 

Pridružio se: 02.03.2010. 19:30:47
Postovi: 52
Godina: III
Smer: ME
A ako se padne sutra a polozio se prvi kolokvijum jel sve pada u vodu ili se i u sledecim rokovima polaze samo drugi deo? :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 09.06.2011. 23:24:29 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14.11.2009. 01:30:46
Postovi: 206
Godina: III
Smer: OM
^Trebalo bi da sve pada u vodu...

Jel neko zna sto se tice identifikacije i definisanja korisnika kako to ide?Jel to dolazi na nekom primeru ili kao cista podela? :zbun:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 10.06.2011. 00:49:36 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.06.2009. 21:25:10
Postovi: 2822
Lokacija: vrachar
Godina: IV
Smer: UK
Da li postoji razlika u strukturi procesa upravljanja i upravljanja kvalitetom? Objasniti odgovor.

? prvo sam mislio da da, ali sada mislim da ne :D help? mozda je proces upravljanja siri pojam tj obuhvata uk?


Objasniti osnovnu razliku između proizvodnih i uslužnih organizacionih sistema značajnu za upravljanje kvalitetom

i jos jedno, verovatno debilno pitanje :

Da li su procesi definisanja ili stvaranja kvaliteta deo procesa upravljanja kvalitetom? Objasniti.

nigde ne pise odredjeno, tj pise da su to "objekti upravljanja kvalitetom"

_________________
see, the only time I hear you take the name of the Lord...
is when you're tied to the bed with your face against the head board.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 10.06.2011. 06:36:21 
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17.01.2010. 12:00:52
Postovi: 444
Lokacija: blok, brate
Godina: III
Smer: ME
^ 1. Proces upravljanja jeste siri pojam od procesa upravljanja kvalitetom, ali u strukturi ne postoji razlika, zato sto se svaki proces upravljanja sastoji iz podprocesa planiranja, organizovanja, koordinacije, kontrole, izvestavanja i odlucivanja.

2. Razlike su u tome sto kod proizvodnih organizacionih sistema karakteristike kvaliteta delova proizvoda uticu na kvalitet krajnjeg proizvod, a kod usluznog organizacionog sistema karakteristike resursa uticu na kvalitet usluge; kod usluge se kvalitet ispoljava tokom pruzanja usluge, a kod proizvoda u toku ili nakon koriscenja; kod usluge resursi najcesce nisu odvojeni od korisnika, dok kod proizvoda jesu.

3. Imas o tome malo iznad svog posta i na prethodim stranama, pa pogledaj.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 10.06.2011. 09:12:06 

Pridružio se: 27.06.2009. 20:18:13
Postovi: 12
Godina: I
Evo, ako vec neko nije okacio, mozda ce nekom koristiti ovi odgovori...


Prikačeni fajlovi:
15927445-II-deo-by-JA.pdf [183.94 KiB]
460 puta
Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 10.06.2011. 10:52:02 

Pridružio se: 14.01.2010. 22:17:22
Postovi: 94
Godina: III
Smer: OM
brate proveravam odgovore u ovom post-u iznad i pise da podsistem nabavke utice na PrQ+UQ, a meni u skripti (tj na slajdovima sa predavanja) pise da direktno utice na OQ jer svi resursi koje nabavimo su nam ulazi u proizvodnju i uticu na OQ.
jel sam ja lud ili sta? :udri: :udri:
ocekujem da iako sam naucio ovu skriptu, da cu pasti laganezi :((

e da evo i nadjoh da upravljanje mernim sredstvima utice na PrQ, a ovamo na OQ...


Poslednji put menjao johnnyboy dana 10.06.2011. 10:55:25, izmenjena samo jedanput

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 10.06.2011. 10:53:48 

Pridružio se: 24.06.2009. 14:37:54
Postovi: 333
Godina: III
Smer: OM
Da li I kol vazi do okt 2 ili samo sad u junu? :((


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 296 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Sledeća


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
cron
Copyleft FONForum 2001-2014 | Powered by phpBB © phpBB Group