Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 296 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: 05.06.2011. 17:20:19 

Pridružio se: 28.06.2010. 15:00:34
Postovi: 42
Godina: I
tj relativni znacaj


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 05.06.2011. 18:45:56 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06.10.2010. 21:39:07
Postovi: 203
Godina: III
Smer: ME
EVO NESTO STO SAM NASLA OD PROSLE GODINE
1 Podvuci opšte ciljeve kvaliteta u politici kvaliteta
2. Kako podsistem prodaje utiče na kvalite produkata? Kojim procesima podsistem prodaje utiče na kvalitet produkata( proizvoda/usluga)
3. Pored navedenih primera upiši PrQ, PoQ, OQ, UQ...?
• mali gabariti
• ocenjen je kvalitet usluge ocenom 3
• velika rezolucija
• ostvareno vreme usluživanja 20 min.
• rezolucija min 20 Mpixela
• francuska vina
4. Kategorisati sledeće izlaze po svim kriterijumima izlaza: ostaci hrane iz restorana, mikrotalasna peć, krompir...
5. Specifičnosti sistema upravljanja i karakteristike sistema upravljanja?
6. Kako režijski materijal utiče na kvalitet proizvoda/usluge? Navesti primer kada režijski materijal direktno utiče na kvalitet proizvoda/usluge? Npr. u banci ili kada se popunjavaju neki dokumenti tada režijski materijal (recimo papir) direktno utiče na kvalitet usluge...
7. Objasniti šta je i kako nastaje odstupanje GAP 2?
8. Objasniti razliku između materijalnih i nematerijalnih troškova kvaliteta?
9. Koja je osnovna razlika između usužnih i proizvodnih organizacionih sistema u vezi sa kvalitetom?

Pitanja na zaokruživanje:
10. Koji su osnovni izlazi organizacionih sistema:
-produkti
-informacije
-novac
11. Prilikom indetifikacije procesa i njihovog grupisanja potrebno je uzeti u obzir:
• fazu formiranja i funkcionisanja org. sistema
12. Prema E.Deming-u načela menadžmenta su, pa da se od ponuđenih zaokruži koji su?
13. Aktivnosti procesa definisanja kvaliteta:
• planiranje projekata
• definisanje ulaznih elemenata
• verifikacija
• validacija

Samo što meni ovo apsolutno ništa nije jasno :
:udri: :udri:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 06.06.2011. 14:59:29 

Pridružio se: 26.01.2010. 15:53:53
Postovi: 28
Godina: II
Smer: ME
a kakva mogu da dodju pitanja vezana za projektni?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 06.06.2011. 15:44:13 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.07.2008. 23:50:04
Postovi: 4993
Lokacija: И ја бих био так'и ,да сам рођен на Јамајки..
Godina: Dipl.
Smer: UK
e imate ovde neka pitanja,I + II kolokvijum ,tako da ajd u zdravlje!

Spoiler: show
1. Objasniti razliku između organizacionih i prirodnih sistema
2. Objasniti razliku između ulaza i resursa organizacionog sistema
3. Objasniti razliku između proizvoda i usluga
4. Objasniti usluge kao jedan od ulaza u organizacioni sistem. Dati primere.
5. Koja je razlika između produkata i ostalih izlaza organizacionog sistema
6. Objasniti razliku između proizvoda tipa automobil i tipa brašno sa stanovišta različitih kriterijuma podele proizvoda.
7. Objasniti razliku između usluge restorana i konsalting usluge sa stanovišta različitih kriterijuma podele usluga
8. Objasniti osnovnu razliku između predmeta rada i sredstava za rad
9. Navesti osnovne i pomoćne predmeta rada za proizvoljan primer.
10. Objasniti razliku između sirovina i poluproizvoda
11. Objasnite ulogu infrastrukture u organizacionom sistemu? Navesti primere infrastrukture.
12. Objasniti osnovnu razliku između potrošnih i fiksnih resursa. Dati primere.
13. Prikazati uprošćen uži prikaz dijagrama organizacionog sistema.
14. Objasnite konstataciju da deo procesa u fazi formiranja i funkcionisanja organizacionog sistema na moraju biti i procesi organizacionog sistema.
15. Koja je uloga anatomske strukture organizacionog sistema
16. Objasnite razliku između iniverzalnih i specijalizovanih procesa organizacionog sistema
17. Objasnite specifičnost podsistema upravljanja u odnosu na druge podsisteme. Zbog čega je proistekla ova specifičnost?
18. Objasniti osnovnu razliku između proizvodnih i uslužnih organizacionoh sistema značajnu za upravljanje kvalitetom.
19. Zašto postoji razlika u poimanju kvaliteta od strane korinsika, organizacionog sistema i države.
20. Objasnite razliku između kvaliteta konstrukcije i kvaliteta izrade.
21. Objasnite razliku između pojavnih oblika potreba. Zašto su one značajne sa stanovišta upravljanja kvalitetom?
22. Navesti primere kvantitativnih i kvalitetivnih karakteristike kvaliteta.
23. Objasniti razliku između tehničkih i upotrebnih karakteristike kvaliteta
24. U čemu se sastoji značaj upravljanja kvalitetom za organizacioni sistem?
25. Koji je primarni korak u procesu upravljanja kvalitetom. Objsnite zašto je on značajan?
26. Objasnite na koji način proces upravljanja kvalitetom utiče na uspešnost rada organizacionog sistema.
27. „Najveći deo problema u vezi sa kvalitetom je posledica rada menadžmenta“- Objasnite ovaj stav.
28. Obajsite ko upravlja kvalitetom unutar organizacionog sistema?
29. Obajsnite pojam efektivnosti i efikasnosti na primeru kvaliteta.
30. Da li postoji razlika u strukturi procesa upravljanja i upravljanja kvalitetom? Objasniti odgovor.
31. Da li su procesi definisanja ili stvaranja kvaliteta deo procesa upravljanja kvalitetom? Objasniti.
32. Objasniti princip upravljanja kvalitetom – „usmerenost na korisnike“. Zašto je on značajan za kvalitet?
33. Objasniti princip upravljanja kvalitetom – „liderstvo“. Zašto je on značajan za kvalitet?
34. Objasniti princip upravljanja kvalitetom – „uključenost zaposlenih“. Zašto je on značajan za kvalitet?
35. Objasniti princip upravljanja kvalitetom – „procesni pristup“. Zašto je on značajan za kvalitet?
36. Objasniti princip upravljanja kvalitetom – „sistemski pristup“. Zašto je on značajan za kvalitet?
37. Objasniti princip upravljanja kvalitetom – „stalna unapređenja“. Zašto je on značajan za kvalitet?
38. Objasniti princip upravljanja kvalitetom – „odlučivanje na bazi činjenica“. Zašto je on značajan za kvalitet?
39. Objasniti princip upravljanja kvalitetom – „partnerski odnos sa isporučiocima“. Zašto je on značajan za kvalitet?
40. Objasniti na primeru kako vizija utiče na definisanje i razvoj elemenata politike kvaliteta
41. Za definisanu politiku kvaliteta kompanije XY izdvojte globalne ciljeve.
42. Koje osnovne elemente treba da sadrži pisana politike kvaliteta?
43. Ko definiše politiku kvaliteta? Zašto?
44. Objasniti razliku između opštih i pposebnioh ciljeva.
45. Objasniti razliku između ciljeva kvaliteta produkta i ciljeva kvaliteta procesa.

ima i ovo..to su pitanja u vezi projektnog:
1. Identifikovati izlaze (proizvode, usluge, otpad). Izvršiti kategorizaciju ovih izlaza prema datim kriterijumima.
2. Identifikovati osnovne procese stvaranja proizvoda i/ili usluga.
3. Identifikovati osnovne ulaze (resurse) za procese stvaranja proizvoda i/ili usluga. Izvršiti kategorizaciju ovih ulaza prema datim kriterijumima.
4. Odrediti tip poslovnog sistema kojem pripada odabrani poslovni sistem.
5. Prikazati globalnu strukturu odabranog poslovnog sistema
6. Identifikovati usluge i procese podsistema upravljanja poslovnog sistema.
7. Definisati dokument Izjave o politici kvaliteta. Objasniti način saopštavanja ovog dokumenta zaposlenim u organizacionom sistemu.
8. Definisati odgovarajuće ciljeve kvaliteta. Ciljeve kvaliteta definisati na nivou organizacionog sistema i nivou podsistema.
9. Definisati plan realizacije definisanih ciljeva kvaliteta.

Objasniti razliku između proizvoda tipa automobil i tipa brašno sa stanovišta različitih kriterijuma podele proizvoda

brašno se troši, automobil upotrebljava.
b. može biti i proizvod za dalju reprodukciju (primer pekare), auto je proizvod koji se odmah koristi.
b. se ne može održavati, auto može.

dodatak: - zastupljenost i trajanje pojedinih faza životnog veka proizvoda (stvaranje, upotreba-potrošnja, postupotreba:
PROIZVODI KOJI SE TROŠE,
PROIZVODI KOJI SE UPOTREBLJAVAJU

- stepen finalizacije proizvoda:
PROIZVODI KOJI ULAZE DALJE U REPRODUKCIJU(sirovine, materijali, polufabrikati, poluproizvodi);
PROIZVODI KOJI SE ŠIROKO KORISTE (gotovi proizvodi)
KOMBINOVANO

- kriterijum i poreklo sirovine:
POLJOPRIVREDNI PROIZVODI,
PROIZVODI OD METALA,
PROIZVODI OD GUME, ....

- značaj i/ili udeo u prihodu organizacionog sistema:
OSNOVNI PROIZVODI, oba osnovni
NUSPROIZVODI

- mogućnost održavanja u upotrebi:
PROIZVODI KOJI SE MOGU ODRŽAVATI,
PROIZVODI KOJI SE NE MOGU (NERACIONALNO) ODRŽAVATI


,Najveći deo problema u vezi sa kvalitetom je posledica rada menadžmenta“- Objasnite ovaj stav
tradicionalan pristup upravljanu kvaliteta podrazumeva da su izvršioci tj. radnici odgovorni za kvalitet proizvoda pa tako i za loš kvalitet.
po novijim shvatanjima za kvalitet su u najvećoj meri odgovorni menadžeri. postoje mnogi pristupi upravljanja kvalitetom (sedma glava) koji im stoje na raspologanju kao i načela kojih se trebaju pridržavati.


1.Bilo je da se nacrta organizacion sema podele rada, a u drugoj grupi organizacion sema upravljanja.
2. Razvrstati izlaze po kriterijumima: molersko-farbarske usluge, usluge bioskopa i stomatoloske usluge
3. Zasto je znacajna podela na specijalizovane i univerzalne procese?
4. Objasniti opste i posebne ciljeve?
5.Zasto postoji razlika u def.kvaliteta sa aspekta korisnika, drzave i organizacije?
6.Koja je komponenta procesa upravlljanja vezana za stranu prihoda? Objasniti.
7. Zaokruziti predmete org.sistema?
8. Zaokruziti univerzalne podsisteme?


Procesi koji stvaraju produkte koji su deo misije organizacionog sistema i zbog kojih organizacioni sistem i postoji (Specijalizovani procesi tj. podsistemi). Osnov za identifikaciju procesa u organizacionom sistemu.

Procesi podrške koji podržavaju realizaciju prethodne grupe procesa (Univerzalni procesi tj. podsistemi).


Otvorena
1.Objasni razliku izmedju subjektivnog i objektivnog kvaliteta?
2.Da li je proces definistanja kvaliteta deo procesa upr.kvalitetom, objasni.
3.Objasni vezu upr.kvalitetom sa trzisnim ucescem organizacionog sistema
4.Kako rezijski materijal utice na gotov proizvod?

1.PDCA ciklus
2.Da li je proces stvaranja kvaliteta deo procesa upr.kvalitetom, objasni.
3.Kako sredstva za rad uticu na kvalitet produkata?

Zatvorena
1.Kehoe faze
2.Principi upravljanja kvalitetom
3.Kakvi procesi postoje(specijalizovani i univerzalni)

Kategorizacija usluga: platnog prometa, kalkulacija cena, projektovanje proizvoda i josss neke..


otvorena:
da li je proces stvaranja kvaliteta deo procesa upravljanja kvalitetom?
kako sredstva za rad utiču na kvalitet produkata?
pdca.
kategorizacija izlaza (iverica, krevet).
rasporediti procese po podsistemima.

Razlika između org. sistema i prirodnih sistema
Razlika između kvaliteta za korisnika, org. sistem i državu
Razlika između ulaza i resursa org. sistema
Razlika između troškova protekcije i kontrole

objasniti razliku izmedju ulaza predmeta rada i ostalih ulaza
kako pojavni oblici potreba uticu na upravljanje kvalitetom
Objasniti troskove interne i externe

1. Izvrsiti kategorizaciju izlaza po svim kriterijumima : brasno, psenica, hleb
2. Grupisati usluge po podsistemima organizacionog sistema: usluga projektovanja proizvoda, usluge utvrdjivanja potreba korisnika, usluge sprovodjenja normativa ( tako nesto)....ako se neko jos nekih seca neka napise
3. Objasniti kako rezijski materijal utice na kvalitet produkta.
4. Da li je prosces definisanja kvaliteta deo upravljanja kvalitetom,objasni.
5.Ojasniti razliku izmedju subjektivnog i objektivnog kvaliteta.
6. Definicija kvaliteta kod izrazenih potreba
7. Kehoe faze (zaokruziti)
8. Principi upravljanja kvalitetom (zaokriziti)
9. Kakvi procesi postoje...

1. Podvuci opšte ciljeve kvaliteta u politici kvaliteta
2. Kako podsistem prodaje utiče na kvalite produkata? Kojim procesima podsistem prodaje utiče na kvalitet produkata( proizvoda/usluga)
3. Pored navedenih primera upiši PrQ, PoQ, OQ, UQ...?
• mali gabariti
• ocenjen je kvalitet usluge ocenom 3
• velika rezolucija
• ostvareno vreme usluživanja 20 min.
• rezolucija min 20 Mpixela
• francuska vina
4. Kategorisati sledeće izlaze po svim kriterijumima izlaza: ostaci hrane iz restorana, mikrotalasna peć, krompir...
5. Specifičnosti sistema upravljanja i karakteristike sistema upravljanja?
6. Kako režijski materijal utiče na kvalitet proizvoda/usluge? Navesti primer kada režijski materijal direktno utiče na kvalitet proizvoda/usluge? Npr. u banci ili kada se popunjavaju neki dokumenti tada režijski materijal (recimo papir) direktno utiče na kvalitet usluge...
7. Objasniti šta je i kako nastaje odstupanje GAP 2?
8. Objasniti razliku između materijalnih i nematerijalnih troškova kvaliteta?
9. Koja je osnovna razlika između usužnih i proizvodnih organizacionih sistema u vezi sa kvalitetom?

Pitanja na zaokruživanje:
10. Koji su osnovni izlazi organizacionih sistema:
-produkti
-informacije
-novac
11. Prilikom indetifikacije procesa i njihovog grupisanja potrebno je uzeti u obzir:
• fazu formiranja i funkcionisanja org. sistema
12. Prema E.Deming-u načela menadžmenta su, pa da se od ponuđenih zaokruži koji su?
13. Aktivnosti procesa definisanja kvaliteta:
• planiranje projekata
• definisanje ulaznih elemenata
• verifikacija
• validacija

1. Objasniti uticaj UQ na PoQ
UQ- je onaj kvalitet koji iskazuje korisnik u momentu upotrebe/potrosnje proizvoda tj. u momentu pruzanja usluga. Odredjuje se nad elementima PoQ. A utvrdjuje se utvrdjivanjem nivoa zadovoljstva korisnika-potrosaca, to se cini preko anketa, intervjua, reklamacija, zalbi itd sto se inace zove i direktni nacin utvrdjivanja UQ. S tim informacijama UQ moze uticati na PoQ kao neka vrsta povratne informacije tj UQ ga obavestava o tome kako su K/P ocenili P/U, i u slucaju nezadovoljstva korisnika moze se utvrditi uzrok tome i moze se bolje identifikovati PoQ tj sta neko ocekuje od P/U.

2. Zasto svakom elementu PoQ mora odgovarati bar jedan element PrQ
PoQ je onaj kvalitet koji iskazuje korisnik da bi zadovoljio svoje potrebe. Tj. PoQ se odnosi na ono sta neko ocekuje od buduceg P/U. Medjutim da bi organizacija stvarno mogla i da ispuni potrebe korisnika potrebno je da definise i specificira PrQ tj da devinise kvalitet u konstrukciono- tehnoloskoj dokumentaciji th da za svaki element PoQ definise bar jedan element PrQ tj da za svaku potrebu odredi bar jednu karakteristiku kvaliteta kojom ce zadovoljiti definisanu potrebu. Naravno moze i vise karakteristika kvaliteta da definise, ali mora voditi racuna i o tome da te efektivne KK ostvari uz niske proizvodne troskove.

3. Zasto svakom elementu PrQ mora da odgovara jedan od elemenata OQ
OQ se odredjuje samo nad elementima PrQ. OQ predstavlja odredjivanje mere do koje su ostvarene projektovane karakteristike kvaliteta. OQ se odredjuje na finalizovanom proizvodu/ tokom pruzanja usluga ili na njihovim delovima. Iz svega navedenog sledi da je OQ posledica PrQ.

4. Problemi prilikom definisanja PrQ
S obzirom da kod definisanja PrQ svakom od elemenata PoQ mora da odgovara bar jedan element PrQ, to znaci da za svaku potrebu treba da definise bar jednu karakteristiku kvaliteta sa kojom ce je zadovoliti. Medjutim organizacija moze vrsiti izbor izmedju vise KK kojima moze zadovoljiti potrebe, pri tom izboru mora da uvazi korisnika tj da obezbedi efektivnost karakteristika kvaliteta, ali mora da uvazi i efikasnost bitnu za OS koja se odnosi na to da izabere KK koja ce zadovoljiti potrebe korisnika uz niske proizvodne troskove. To je osnovni problem koji se javlja prilikom definisanja PrQ.

5. Razlika izmedju OQ i PrQ
OQ se odreduje nad elementima PrQ-----PrQ se odreduje nad elementima PoQ
OQ omogucava da se mere postignuti rezultati------A PrQ predstavlja samo kvalitet koji je definisan u konstruk.-tehnoloskoj dokumentaciji.
OQ omogucava da se lakse uoce nedostaci i greske. ( ako je jos neko neku razliku uocio neka napise)

_________________
Who are you to judge the life I live? I know I'm not perfect and I don't live to be. But, before you start pointing fingers, make sure your hands are clean.-Bob Marley


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 06.06.2011. 16:12:51 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09.03.2010. 20:22:53
Postovi: 157
Godina: II
Smer: OM
1.Za svaki od izlaza iz organizacionog sistema identifikovati odnosne korisnike istih. Opisati ove korisnike. Za svakog od korisnika identifikovati potrebe u vezi sa ovim izlazom.Kako se utvrdjuju/iskazuju ove potrebe za slucaj izlaza organizacionog sistema iz vaseg primera?
2.Definisati i specificirati PoQ produkta (proizvoda/usluga). Oceniti znacaj svakog od elemenata PoQ. Izvrsiti kategorizaciju ovih elemenata u odnosu na obelezja kvaliteta (bezbednost, ekoloski zahtevi, funkcionalnost...)
3.Definisati i specificirati PrQ.
4.Definisati integralni kvalitet produkta na vasem primeru.
5.Objasniti kako se utvrdjuje ostvareni kvalitet produkta. Navesti primere iskazivanja ostvarenog kvaliteta za vas primer.
6.Objasniti kako se utvrdjuje upotrebni kvalitet produkta. Navesti primere iskazivanja upotrebnog kvaliteta za vas primer.
7.Izvrsiti analizu uticaja pojedinih podsistema na kvalitet produkata. Objasniti kako oni svojim procesima uticu na kvalitet produkata.
8.Izvrsiti analizu zahteva standarda JUS ISO 9001. Izdvojiti elemente standarda koji se jasno odnose na prethodno identifikovane podsisteme i njihove procese.

To je sto se tice projektnog dela.. ;)

_________________
:) ...ja bih da pevam jos malo,jer je zivot samo jedan i do njega mi je stalo,meni je vredan... :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 06.06.2011. 18:28:21 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13.11.2009. 20:12:30
Postovi: 618
Lokacija: Vučkovica
Godina: III
Smer: UK
^ Ovo dolazi u obzir na ispitu u vezi projektnog??? Jel ovo asistentkinja rekla ili si iskopala pitanja od proslih god ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.06.2011. 11:05:49 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06.10.2010. 21:39:07
Postovi: 203
Godina: III
Smer: ME
Ljuudii pomagajte.... Upetljala sam se u svemu... :stid:
Koji su opsti ciljevi kvaliteta u politici kvaliteta?
i kako bi vi ovo odradili:
- Kategorisati sledeće izlaze po svim kriterijumima izlaza: ostaci hrane iz restorana, mikrotalasna peć, krompir.

i ovo: -Pored navedenih primera upiši PrQ, PoQ, OQ, UQ...?
• mali gabariti
• ocenjen je kvalitet usluge ocenom 3
• velika rezolucija
• ostvareno vreme usluživanja 20 min.
• rezolucija min 20 Mpixela
• francuska vina ???? :buljavi:
Ubijaaaa u pooojam ovaj gluupiii preedmet...... :nervoza:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.06.2011. 11:16:10 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15.02.2011. 13:28:14
Postovi: 78
Godina: Dipl.
Smer: OM
opsti ciljevi su oni koji su sadrzani u politici kvaliteta,al mislim da nigde n epise TACNO koji su..

ove kategorije,cini mi se da je to pitanje sa prvog kolokvijuma ;)

PoQ
UQ
PoQ
OQ
PrQ
PoQ
al nisam sigurna...ovo sam ti sad iz glave rekla :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.06.2011. 12:02:14 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06.10.2010. 21:39:07
Postovi: 203
Godina: III
Smer: ME
Hvalaa puno :-D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.06.2011. 12:45:32 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26.08.2009. 20:54:56
Postovi: 68
Godina: I
Smer: ME
Jel moze neko da mi kaze kako ce biti koncipiran kolokvijum?
kao prvi ili?? :D

_________________
''Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I 'm not sure about the the universe.'' Albert Einstein


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.06.2011. 18:10:16 

Pridružio se: 07.07.2010. 13:33:29
Postovi: 69
Godina: II
Smer: ME
Objasniti razliku između ulaza i resursa organizacionog sistema ?
Da li neko zna odgovor? :buljavi:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.06.2011. 18:42:20 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14.11.2009. 01:30:46
Postovi: 206
Godina: III
Smer: OM
Ulaz ne mora biti vlasnistvo organizacionog sistema,dok resurs mora...valjda je tako :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.06.2011. 19:34:28 

Pridružio se: 07.07.2010. 13:33:29
Postovi: 69
Godina: II
Smer: ME
^jeste, jeste imas pravo :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.06.2011. 20:07:07 

Pridružio se: 14.01.2010. 22:17:22
Postovi: 94
Godina: III
Smer: OM
ljudi iz koje skripte ucite? tj. koja je bolja?
ova sto je post-ovala beautifulnightmare ili ona sa puskica?
ja sam ih nesto kratko uporedjivao i deluje mi da se dosta razlikuju...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.06.2011. 20:39:31 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14.11.2009. 01:30:46
Postovi: 206
Godina: III
Smer: OM
^Odlicna je ta sto je ovde postovana, uporedjivao sam sa slajdovima...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 07.06.2011. 22:40:23 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07.04.2009. 15:47:52
Postovi: 133
Godina: Dipl.
Smer: ME
Ljudi je li vi ucite ove ogromne podjele npr ovih 14 nacela menadzmenta, 14 koraka ka unapredjenju i sl? :pitamse: Ja se smorih zestoko, nista gore u zivotu nisam spremao. :udri: Lakse mi je spremiti citavu knjigu iz finansija nego ove besmislene podjele. Nadam se da ce buduce generacije imati neku konkretnu literaturu za spremanje ovog ispita, jer su nas definitivno *j****** ... :ljutko:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 08.06.2011. 07:17:29 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05.12.2009. 12:57:36
Postovi: 194
Godina: I
Treba da znas samo da ih prepoznas, dolaze kao zatvoreno pitanje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 08.06.2011. 08:19:48 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.07.2008. 23:50:04
Postovi: 4993
Lokacija: И ја бих био так'и ,да сам рођен на Јамајки..
Godina: Dipl.
Smer: UK
Citiraj:
Lakse mi je spremiti citavu knjigu iz finansija nego ove besmislene podjele


stvar je u tome sto je ovakav predmet odlicno koncipiran-nema nikakve bubacine,vec samo treba da razmisljas,i da primenis ono sto si naucio.Nazalost,pod velikim smo uticajem ostalih bubackih predmeta,gde ti je lakse da popamtis podele do cetvrtog nivoa,nego da malo razmislis,pa smo sada u kanalu sto se tice ovakvih ispita..

_________________
Who are you to judge the life I live? I know I'm not perfect and I don't live to be. But, before you start pointing fingers, make sure your hands are clean.-Bob Marley


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 08.06.2011. 09:12:21 

Pridružio se: 09.11.2009. 11:29:12
Postovi: 341
Godina: I
Smer: ME
^ ma kako da nije. I literatura im je odlicno koncipirana.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 08.06.2011. 09:53:59 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06.10.2010. 21:39:07
Postovi: 203
Godina: III
Smer: ME
Sta mislite jel moze da dodje na ispitu QFD? I ako dodje,kako ce to biti zadato? ako neko zna.... :) hvala... :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 08.06.2011. 10:49:04 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10.07.2008. 23:50:04
Postovi: 4993
Lokacija: И ја бих био так'и ,да сам рођен на Јамајки..
Godina: Dipl.
Smer: UK
^^ pa hajde iskreno,zar ti je bolji mtr sa "koncipiranom literaturom", ili ovo gde nije NA SILU NAPISANA KNJIGA,samo da bi se uzele neke parice? :pitamse:

_________________
Who are you to judge the life I live? I know I'm not perfect and I don't live to be. But, before you start pointing fingers, make sure your hands are clean.-Bob Marley


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 08.06.2011. 10:55:46 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04.10.2009. 22:42:51
Postovi: 127
Lokacija: Beograd
Godina: III
Smer: UK
Mojne se svadjate :) Bolje zapnite na tu "literaturu" ;)

_________________
I did it my way...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 08.06.2011. 17:53:29 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24.11.2008. 01:05:20
Postovi: 607
Godina: II
Smer: UK
moze pomoc :zaljubljen:


1.Objasni razliku izmedju subjektivnog i objektivnog kvaliteta?
Da li je proces definistanja kvaliteta deo procesa upr.kvalitetom, objasni.
Kako rezijski materijal utice na gotov proizvod?
Kategorizacija usluga: platnog prometa, kalkulacija cena, projektovanje proizvoda i josss neke..
Razvrstati izlaze po kriterijumima: molersko-farbarske usluge, usluge bioskopa i stomatoloske usluge
Kategorizacija proizvoda po svim kriterijumima:

a. Krompir
b. Otpad od necega ne secam se
c. Iskoriscena ambalaza
d. Loptice za tenis
e. Ambalaza za boje za lopte
f. Secerni sirup

_________________
Before you judge me,try hard to love me!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 08.06.2011. 22:12:03 
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17.01.2010. 12:00:52
Postovi: 444
Lokacija: blok, brate
Godina: III
Smer: ME
^Ove kategorizacije imas na prethodnim stranama. ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 08.06.2011. 22:35:58 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14.11.2009. 01:30:46
Postovi: 206
Godina: III
Smer: OM
E stvarno da li neko zna ovo pitanje:
Da li je proces definistanja kvaliteta deo procesa upr.kvalitetom, objasni :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 296 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Sledeća


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
cron
Copyleft FONForum 2001-2014 | Powered by phpBB © phpBB Group