FONForumBETA

FFBETA - beta forum studenata FON-a -
Pogledaj neodgovorene postove
Pogledaj neodgovorene postove
Pogledaj aktivne teme



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 139 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: 23.05.2011. 19:45:41 

Pridružio se: 05.10.2009. 11:39:31
Postovi: 90
Godina: Apsolvent
Smer: ME
Tacan datum kolokvijuma je 26.i 27.maj,tj.cetvrtak i petak u terminu redovnih vezbi.Test traje pola sata.Sva pitanja su zatvorenog tipa i nema negativnih poena.


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 24.05.2011. 14:10:43 

Pridružio se: 09.09.2010. 20:02:43
Postovi: 18
Godina: III
Smer: ME
1. Strateški marketing je:
2. Strateški marketing obuhvata: (ima više tačnih odgovora)
3. Razvijanje strateške orijentacije podrazumeva:
4. Da bi marketing menadžeri razvijali marketing strategije i upravljali njima, moraju se usredsrediti na nekoliko marketinških zadataka i to:
5. Proces implementacije marketinške orijentacije obavlja se u nekoliko faza:
6. Marketing okolina obuhvata ( sastoji se od):
7. Strateška analiza je početna faza procesa strateškog marketinga i sastoji se od:
8. Ključni atributi strateškog marketinga su:
9. Komponente hoslističkog pristupa marketingu su:
10. Sistemski pristup za upravljanje strateškim promenama sastoji se od:
11. Strateške odluke procenjuju se sa aspekta:
12. Proces donošenja strategjske odluke podrazumeva:
13. Faze strazeške analize su:
14. Analiza unutrašnjih činioca kompanije obuhvata analizu:
15. Fundamentalne strategije su:
16. Strategija osvajanja novih potrošača ostvaruje se na osnovu:
17. Generičke strategije su:
18. Selekcija strategija vrši se na osnovu:
19. Društveno odgovorno poslovanje, sa aspekta strateškog marketinga podrazumeva mogućnost za:
20. Kontigentni pristup marketing menadžera za osnovu ima:
21. Misija je:
22. Strategija je:
23. Kompanije usvajaju tržišno orijentisane strategije kako bi:
24. Veća vrednost za kupca je:
25. Razvoj strategije obuhvata:
26. Zbog čega dolazi do strateških promena:
27. Razvoj globalne marketing strategije može se podeliti u tri faze:
28. Glavni proaktivni motivacioni faktori za pozicioniranje strateških promena su:
29. Strateška analiza konkurentskog okruženja obuhvata:
30. Osnovna kompetencija ima tri karakteristike:

ova pitanja mi je poslala drugarica na mail, mislim da su to ta pitanja koja su rekli na predavanjima....


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 24.05.2011. 15:32:47 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13.02.2008. 14:29:53
Postovi: 51
Lokacija: MLECNI PUT
Godina: Apsolvent
Smer: ME
da da jesu!! sada sam proverio :d


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 25.05.2011. 12:28:34 

Pridružio se: 14.05.2010. 15:57:41
Postovi: 250
Godina: II
Smer: ME
Moze li neko da mi pomogne u odgovoru na pitanja:12,15,16,17,18?

Hvala!


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 25.05.2011. 12:41:33 

Pridružio se: 25.06.2010. 16:18:10
Postovi: 81
Godina: III
Smer: ME
Imaju testovi na puskicama, polovina pitanja se poklapa!

12. Ocenjivanje portfolia proizvod/tržište, analizu glavnih konkurenata, projektovanje konkurentske pozicije i stvaranje strateške opcije – korektivna, defanzivna, ofanzivna, locirati nov portfolio proizvod/tržište, utvrditi strateške prioritete/nove trendove;
15. Strategija rasta, neutralna strategija, strategija oporavka, strategija redukcije.
16.Osvajanja grupe relativnih nepotrošača, proširivanjem segmenata dodavanjem novih potrošača i geografskom ekspanzijom
17. Vođstvo u troškovima, diferencijacija - tržišna različitost, fokus na sniženje troškova, fokus na diferencijaciju kvaliteta
18.Vrednosne procene menadžera, stava menadžera prema riziku, interne konzistentnosti, konzistentnosti sa eksternim okruženjem, usklađenosti sa raspoloživim resursima, dužinom perioda za koji je definisana i izvodljivosti


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 25.05.2011. 17:17:45 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06.01.2008. 21:13:29
Postovi: 49
Godina: Dipl.
Smer: ME
Da li neko moze da napise i odgovore na 13. i 28. pitanje? hvala


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 25.05.2011. 20:55:58 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03.09.2009. 22:26:03
Postovi: 2307
Lokacija: Where the Lions Weep
Godina: IV
Smer: ME
^^ Da li su ti reseni testovi dovoljni za prolaz, zna li neko od starijih kolega?? Slika


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 25.05.2011. 21:26:08 

Pridružio se: 25.06.2010. 16:18:10
Postovi: 81
Godina: III
Smer: ME
13. Istraživanje promena u okruženju (tražnja, ekonomski, politički uslovi, tehnološki faktori, socio-kulturološki faktori, vlada, mediji, konkurencija), SWOT analiza, utvrđivanje vizije i misije kompanije, kao i formiranje stručnog tima s namerom da se identifikuje sadašnja poslovna orijentacija kompanije;

28.profitno preimucstvo, jedinstven proizvod, tehnoloska prednost, ekskluzivne informacije, menadzerski pritisci, poreske pogodnosti, ekonomija obima


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 25.05.2011. 22:04:33 

Pridružio se: 28.03.2009. 00:41:01
Postovi: 44
Godina: II
Ne znam samo u cemu je fora ovih pitanja sto je dala na predavanjima. Procitao sam knjigu i polovina ovih pitanja je u glavama koje ne trebaju za kolokvijum ili ih uopste nema u knjizi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 26.05.2011. 12:27:20 

Pridružio se: 02.09.2008. 17:30:50
Postovi: 121
Godina: Apsolvent
Smer: ME
Kako je bilo danas na kolokvijumu?
Ne bi bilo lose da neko kaze koja su bila pitanja sa vise tacnih odgovora :D

Any news?


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 26.05.2011. 13:10:58 

Pridružio se: 20.02.2010. 19:49:45
Postovi: 104
Lokacija: Beograd
Godina: Dipl.
Smer: ME
Mahom pitanja sa testova i 3 otvorena, otvorene su kratka najvise je bilo kod stratekih promena to je najbitnije.
Ostalo sve na zaokruzivanje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 26.05.2011. 15:23:22 

Pridružio se: 14.05.2010. 15:57:41
Postovi: 250
Godina: II
Smer: ME
jel zna neko koliko je dovoljno za prolaz od onih 30?


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 26.05.2011. 17:12:59 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15.09.2007. 16:11:45
Postovi: 146
Godina: Apsolvent
Smer: ME
Zna li neko odgovor na 23. i 25. pitanje? Hvala!


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 26.05.2011. 20:23:04 

Pridružio se: 20.02.2010. 19:49:45
Postovi: 104
Lokacija: Beograd
Godina: Dipl.
Smer: ME
16 za prolaz to je logicno :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 26.05.2011. 21:23:16 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06.12.2007. 19:01:25
Postovi: 32
Lokacija: Beograd
Godina: II
Smer: ME
Da li bi neko od kolega bio ljubazan da napise odgovore na pitanja 6, 9, 10, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 30. ?
Unapred hvala! :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 26.05.2011. 23:45:08 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15.09.2007. 16:11:45
Postovi: 146
Godina: Apsolvent
Smer: ME
1. Strateški marketing je:
Proces određivanja i vođenja marketinških aktivnosti prema marketinškim ciljevima u dugoročnom periodu, koji će obezbediti opstanak organizacije, čak i u uslovima poslovnih grešaka;

2. Strateški marketing obuhvata: (ima više tačnih odgovora)
Analiza faktora okruženja
Strateško marketing planiranje
Marketing strategije - definisanje i izbor
Sprovođenje
Kontrola i revizija

3. Razvijanje strateške orijentacije podrazumeva:
Korisnika, konkurenciju, promenu okruženja i kulturu organizacije.
Razvijanje aktivnosti kompanije usmerenih ka tržištu, izbor profitabilnog proizvodnog programa, razvijanje programa prilagođavanja promenama u okruženju, usvajanje savremenog načina komuniciranja i poslovanja s okruženjem;

4. Da bi marketing menadžeri razvijali marketing strategije i upravljali njima, moraju se usredsrediti na nekoliko marketinških zadataka i to:
Analizu tržišnih šansi i ograničenja
Izbor ciljnih tržišta
Razvoj instrumenata marketing mixa
Analizu unutrašnjih činioca kompanije

5. Proces implementacije marketinške orijentacije obavlja se u nekoliko faza:
Obezbeđivanje podrške top menadžmenta
Formulisanje konkretne misije
Formiranje stručnog tima

6. Marketing okolina obuhvata ( sastoji se od):
Političkih, pravnih, zakonodavnih, društvenih, privrednih, konkurentskih i tehnoloških snaga.

7. Ključni atributi strateškog marketinga su:
Dugoročni ciljevi
Stejkholderi
Dugoročni i kratkoročni ciljevi
Balans efektivnosti i efeikasnosti

8. Strateška analiza je početna faza procesa strateškog marketinga i sastoji se od:
Analize postojeće situacije, analize eksternog i internog okruženja, analize opštih i posebnih ciljeva i intelektualne aktive kompanije.

9. Komponente hoslističkog pristupa marketingu su:
Koncept mreže
Integrisani marketing
Interni marketing
Društveno odgovorna poslovanje

10. Sistemski pristup za upravljanje strateškim promenama sastoji se od:
Pozicioniranje kompanije sopstvenim portfoliom
Blagovremeno strateško reagovanje za važna pitanja
Bolje razumevanje strateškog i operativnog upravljanja marketingom
Razvoj strategija podržan operativnim akcijama

11. Strateške odluke procenjuju se sa aspekta:
Implikacije po tržište;
Tržišne pozicioniranosti preduzeća;
Ponašanja ciljnog tržišta;
Konkurencije;
Državne regulative

12. Proces donošenja strategjske odluke podrazumeva:
Ocenjivanje portfolia proizvod/tržište, analizu glavnih konkurenata, projektovanje konkurentske pozicije i stvaranje strateške opcije – korektivna, defanzivna, ofanzivna, locirati nov portfolio proizvod/tržište, utvrditi strateške prioritete/nove trendove;

13. Faze strateške analize su:
Istraživanje promena u okruženju (tražnja, ekonomski, politički uslovi, tehnološki faktori, socio-kulturološki faktori, vlada, mediji, konkurencija), SWOT analiza, utvrđivanje vizije i misije kompanije, kao i formiranje stručnog tima s namerom da se identifikuje sadašnja poslovna orijentacija kompanije

14. Analiza unutrašnjih činioca kompanije obuhvata analizu:
Ciljeva, finansijskih mogućnosti, organizacije strukture, veštine upravljanja, snaga i slabosti kompanije, strukture troškova, broja i strukture zaposlenih.

15. Fundamentalne strategije su:
Strategija rasta
Neutralna strategija
Strategija oporavka
Strategija redukcije

16. Strategija osvajanja novih potrošača ostvaruje se na osnovu:
Osvajanja grupe relativnih nepotrošača, proširivanjem segmenata dodavanjem novih potrošača i geografskom ekspanzijom

17. Generičke strategije su:
Vođstvo u troškovima
Diferencijacija - tržišna različitost
Fokus na sniženje troškova
Fokus na diferencijaciju kvaliteta

18. Selekcija strategija vrši se na osnovu:
Vrednosne procene menadžera, stava menadžera prema riziku, interne konzistentnosti, konzistentnosti sa eksternim okruženjem, usklađenosti sa raspoloživim resursima, dužinom perioda za koji je definisana i izvodljivosti

19. Društveno odgovorno poslovanje, sa aspekta strateškog marketinga podrazumeva mogućnost za:
Poboljšanje i jačanje reputacije kompanije
Povećanje svesnosti javnosti kompaniji
Jačanje lojalnosti
Veću zastupljenost u medijima
Veća prodaja

20. Kontigentni pristup marketing menadžera za osnovu ima:
Dijagnozu i analizu situacije u različitim okolnostima

21. Misija je: izjava o svrsi organizacije, o onome sta zeli da postigne u sirem okruzenju (ovo bi trebalo da bude otvoreno pitanje)

22. Strategija je: pravac akcija iz kojih mogu proizaci prema potrebi brojni paralelni ili alternativni pravci poslovne aktivnosti (ovo bi trebalo da bude otvoreno pitanje)

23. Kompanije usvajaju tržišno orijentisane strategije kako bi:
?

24. Veća vrednost za kupca je:
Dobit umanjena za troškove proizvoda

25. Razvoj strategije obuhvata:
?

26. Zbog čega dolazi do strateških promena:
Promene u okruženju
Tržišne mogućnosti
Želje vlasnika, menadžera
Tehnologija
Privredna kretanja
Društvene zakonodavne osnove
Neispunjenje zadatih ciljeva

27. Razvoj globalne marketing strategije može se podeliti u tri faze:
Faza inicijalnog ulaska na strano tržište
Faza ekspanzije na lokalnom tržištu
Faza globalne racionalizacije;

28. Glavni proaktivni motivacioni faktori za pozicioniranje strateških promena su:
Profitno preimucstvo
Jedinstven proizvod
Tehnoloska prednost
Ekskluzivne informacije
Menadzerski pritisci
Poreske pogodnosti
Ekonomija obima

29. Strateška analiza konkurentskog okruženja obuhvata:
Analizu konkurencije
Industrijske grane
Strateške grupe
Komparaciju
I industrijske grane

30. Osnovna kompetencija ima tri karakteristike:
Konkurentska prednost
Širina primenljivosti
Teškoća kopiranja


EDIT: dajte 23 i 25


Poslednji put menjao Juicy-J dana 27.05.2011. 00:28:32, izmenjena samo jedanput

Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 26.05.2011. 23:56:27 

Pridružio se: 10.12.2008. 17:49:29
Postovi: 6
Godina: II
Smer: ME
9. pitanje valjda treba interni marketing. Tako makar pise u knjizi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 27.05.2011. 00:04:50 

Pridružio se: 10.12.2008. 17:49:29
Postovi: 6
Godina: II
Smer: ME
Valjda je ovako:

23. Kompanija usvaja tržišno orijentisanu strategiju da bi:
a) Sve poslovne odluke kompanije pratile promene na tržištu, kontinuirano osluškivale potrebe potrošača, korisnika usluga i konkurencije i tako ostvarile bolju poziciju na tržištu i uvećavale profit

25. Druga faza u kreiranju marketing strategije je razvoj strategije. Ova faza obuhvata:
a) Određivanje ciljne i strategije pozicioniranja, uspostavljanje tržišnih vrednosti, razvoj i uvođenje novih proizvoda


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 27.05.2011. 23:55:36 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16.04.2008. 18:09:06
Postovi: 154
Godina: Apsolvent
Smer: ME
jel postoji neki predrok sto se tice usmenog ili polazemo tek 1.jula???


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 28.05.2011. 14:51:47 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03.09.2009. 22:26:03
Postovi: 2307
Lokacija: Where the Lions Weep
Godina: IV
Smer: ME
Kako izgleda ispit ako nismo polozili kolokvijum? :pitamse:


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 31.05.2011. 11:20:24 

Pridružio se: 20.02.2010. 19:49:45
Postovi: 104
Lokacija: Beograd
Godina: Dipl.
Smer: ME
Ko nije polagao kolokvijum ili ne polozi kolokvijum ispit se polaze usmeno ista prica kao i odnosi s javnoscu, sve aktivnosti dolasci predvanja vezbe i domaci vaze do pocetka narednog letnjeg semestra.
Ko polozi kolokvijum na usmenom odgovara gradivo koje nije bilo za kolokvijum od 8 glave pa nadalje. :)
Predrok je postojao za one koji su nastavu slusali na engleskom, a za nastavu na srpskom ispit se polaze 1. jula.


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 31.05.2011. 13:22:21 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03.09.2009. 22:26:03
Postovi: 2307
Lokacija: Where the Lions Weep
Godina: IV
Smer: ME
^ Hvala, ali je l' taj usmeni u obliku testa ili pravi usmeni?


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 31.05.2011. 18:17:58 

Pridružio se: 20.02.2010. 19:49:45
Postovi: 104
Lokacija: Beograd
Godina: Dipl.
Smer: ME
Kapiram da je klasican usmeni i da se izvlace pitanja posto je vec bio kolokvijum.
Ko je polozio jedno pitanje ko nije 3 ili 4 kao i sto je bilo na PR. Mislim da je tako ali nisam 100% sigurna.
Posalji nekom od asistenata mail.


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 31.05.2011. 19:06:34 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03.09.2009. 22:26:03
Postovi: 2307
Lokacija: Where the Lions Weep
Godina: IV
Smer: ME
^ Ako znas, mozes li mi dati mail od nekog?


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 31.05.2011. 20:07:40 

Pridružio se: 20.02.2010. 19:49:45
Postovi: 104
Lokacija: Beograd
Godina: Dipl.
Smer: ME
Ema:neskovice@gmail.com
Branka:novcicb@fon.rs
Ema je dala mail na vezbama a Brankin ima na sajtu. :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on TumblrShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 139 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sledeća


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
cron
Copyleft FONForum 2001-2014 | Powered by phpBB © phpBB Group