==>Jedinsvena rang lista kandidata<==
==>Konačna rang lista kandidata<==
V A Ž N O!
RASPORED UPISA NA FAKULTET ORGANIZACIONIH NAUKA
Na osnovu redosleda na Konačnoj rang listi kandidata koja će bitiobjavljena 5. jula izvršiće se upis u prostorijama Fakulteta:
- 300 studenata na teret budžeta u ponedeljak 7. jula ,
- 360 studenata koji plaćaju školarinu u utorak i sredu, 8. i 9. jula.
Upozoravaju se kandidati da
se strogo pridržavaju predviđenog rasporeda upisa, jer će u protivnom izgubiti pravo na upis! Na upisu nije neophodno da kandidat bude prisutan, već je potrebno da osoba koja ga upisuje poseduje sva originalna dokumenta za upis. Ukoliko je kandidat upisan ranije na neki drugi fakultet na teret budžeta, a ostvario je pravo upisa na teret budžeta na FONu (rang 1-300.),
neophodno je da se do momenta upisa, ispiše sa tog drugog fakulteta.
Raspored za 7. jul (ponedeljak)
Od 9:00 do 16:00 vrši se upis prvih 300 kandidata sa Konačne rang liste na teret budžeta prema sledećoj satnici:
09:00 – 10:30 Kandidati sa rang liste od 1. – 80.
10:30 – 12:00 Kandidati sa rang liste od 81. – 160.
13:00 – 14:00 Kandidati sa rang liste od 161. - 210.
14:00 – 15:00 Kandidati sa rang liste od 211. - 260.
15:00 – 16:00 Kandidati sa rang liste od 261. - 300.
U 17:00 vrši se u amfiteatru Fakulteta (sala 015), na osnovu Konačne rang liste, prozivka za popunu eventualno preostalih mesta na teret budžeta. Upis kandidata koji na prozivci steknu pravo za upis obaviće se u
ponedeljak 7. jula od 18:00 do 19:00 sati. Preporučuje se svim kandidatima koji su rangirani do pozicije 400. (posebno onim do pozicije 350.) da obavezno prisustvuju prozivci jer samo tako mogu steći pravo da se eventualno upišu na teret budžeta.
Raspored za 8. jul (utorak)
Od 9:00 do 16:00 vrši se upis kandidata (koji plaćaju školarinu) sa Konačne rang liste zaključno sa rednim brojem 600., prema sledećoj satnici:
09:00 – 10:30 Kandidati sa rang liste od 301. –450.
10:30 – 12:00 Kandidati sa rang liste od 451. –540.
13:00 – 14:00 Kandidati sa rang liste od 541. - 600.
U 15:00 vrši se u amfiteatru Fakulteta (015) prozivka na osnovu Konačne rang liste za popunu eventualno preostalih mesta za studente koji plaćaju školarinu (ukupno će biti upisano 300 studenata koji plaćaju školarinu). Upis kandidata koji na prozivci steknu pravo za upis obaviće se u utorak 8. jula od 16:00 do 17:00 sati ili u sredu 9. jula od 09:00 do 10:00. Preporučuje se svim kandidatima koji su rangirani do pozicije 900. (posebno onim do pozicije 800.) da obavezno prisustvuju prozivci jer samo tako eventualno mogu steći pravo da se upišu.
Raspored za 9. jul (sreda)
09:00 – 10:00 Kandidati koji su stekli pravo na upis na prozivci koja je održana 8. jula (prema rasporedu upisa objavljenom na prozivci).
10:00 – 10:30 Kandidati sa rang liste od 601. - 660.
U 11:00 vrši se u amfiteatru Fakulteta (015), na osnovu Konačne rang liste, prozivka za upis kandidata koji plaćaju školarinu (obrazovanje na daljinu). Preporučuje se svim kandidatima koji su rangirani do pozicije 1100. (posebno onim do pozicije 1000.) da obavezno prisustvuju prozivci jer samo tako mogu steći pravo da se eventualno upišu na FON.
Upis kandidata koji na prozivci steknu pravo za upis obaviće se u sredu 9. jula od 12:00 do 14:00 sati (ukupno će biti upisano 60 studenata za obrazovanje na daljinu).
Na FON-u će 7., 8., i 9. jula za vreme upisa biti otvoren šalter Komercijalne banke.
Skreće se pažnja kandidatima da se OBAVEZNO pridržavaju satnice.
POTREBNA DOKUMENTA ZA UPIS
Studenti na teret budžeta podnose sledeća dokumenta:
- svedočanstva sva četiri razreda završene srednje škole
(originale),
- diplomu o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu
(original),
- izvod iz matične knjige rođenih
(original),
- četiri identične fotografije,
dve formata 4x6 cm i
dve formata 2x2,5cm
- osiguranje studenata 360,00din
obavezno (plaća se u gotovom, prilikom upisa)
- uplata ZPU za kandidate koji se upisuju u okviru budžetske kvote (uplaćuje se
prilikom upisa).
Studenti na teret budžeta plaćaju indeks i obrasce ŠV20 u iznosu od 800,00din. kao i ispitne sveske u iznosu od 800.din.
(isključivo u prostorijama Fakultetu prilikom upisa).
Studenti koji plaćaju školarinu podnose sledeća dokumenta:
- svedočanstva sva četiri razreda završene srednje škole
(originale ili overene fotokopije),
- diplomu o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu
(original ili overena fotokopija),
- izvod iz matične knjige rođenih
(original ili overena fotokopija),
- četiri identične fotografije,
dve formata 4x6 cm i
dve formata 2x2,5cm
- dokaz o uplati školarine,
- osiguranje studenata 360,00din
obavezno (plaća se u gotovom, prilikom upisa)
Studenti plaćaju indeks i obrazce ŠV20 u iznosu od 800,00din.
(isključivo u prostorijama Fakultetu prilikom upisa).
Školarina za studente koji plaćaju iznosi
121.000,00 dinara i uplaćuje se preko žiro računa Fakulteta organizacionih nauka broj
840-1344666-69 poziv na broj 742121-01-09 Uplata školarine se može izvršiti u jednokratnom iznosu prilikom upisa ili u ratama i to:
I rata (46000,00) - prilikom upisa
II rata (25000,00) - do 15.11.2008. godine.
III rata (25000,00) - do 31.01.2009. godine.
IV rata (25000,00) – do 15.04.2009. godine
Školarina za upis stranih državljana iznosi 2.500,00 Eura u dinarskoj protivrednosti.
izvor:
http://upis.fon.bg.ac.yu/index.html