Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 
Autoru Poruka
PostPoslato: 23.06.2014. 11:22:14 

Pridružio se: 23.06.2014. 11:04:04
Postovi: 15
Godina: I
Smer: IS
Pre 3-4 dana sam bio do studentske sluzbe ne bih li proverio uslove obnove godine na fonu. Studirao sam ovde tokom 2012/2013 i bio sam samofinansirajuci student, tada mi se vise svidelo da pohadjam drugi fakultet gde sam 2013/2014 bio budzetski student(ne na FON-u), i tek sad shvatam koliko mi je lepo bilo na FON-u :)
Salu na stranu trenutno sam u takvoj finansijskoj situaciji da ne mogu da priustim normalno samofinansirajuce studiranje, pa sam se setio da bih mozda mogao da obnovim godinu na FON-u.

Pisao sam molbu prodekanu sredinom prosle nedelje, pa me zanima koliko cu morati da cekam na odgovor.
Ima li neko predstavu kolike su mi sanse da ce mi dozvoliti obnovu prve godine nakon godinu dana pauze?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 23.06.2014. 12:22:30 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22.01.2009. 14:28:50
Postovi: 5365
Godina: Padobranac
Smer: IS
Kako to mislis godinu dana pauze? Kao status "zamrznute" godine?

Ili si se prosto ispisao sa FON-a tada kada si upisao drugi fax? (jer bi u suprotnom tada placao skolarinu na FON-u, dok studiras na drugom faxu, sto je suludo)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 23.06.2014. 13:02:41 

Pridružio se: 23.06.2014. 11:04:04
Postovi: 15
Godina: I
Smer: IS
Majke mi nisam 100% siguran, ali upisao sam 2012/2013 na fonu samofinansirajuci, pa sam 2013 uzeo dokumenta potrebna za upis na drugom fakultetu sa FON-a, ostavio index i upisao drugi fakultet(na budzetu). Sad hocu 2014/2015 da budem opet na FON-u. Kada sam uzimao ta potrebna dokumenta, mislim da nigde nsiam rekao da se ispisujem vec da sam vise napinjao da zamrzavam godinu, ali bio sam klinac i nisam mnogo razmisljao tad o tome, tako da ne znam.