Započni novu temu Odgovori na temu  [ 21 Posta ] 
Autoru Poruka
PostPoslato: 27.02.2012. 12:17:05 

Pridružio se: 27.02.2012. 09:53:47
Postovi: 7
Godina: Padobranac
Smer: ME
Buduce kolege (nadam se :D ) da li moze neko da mi pomogne,ovako obnovio sam prvu godinu na ETF-u i sad bih hteo da se prebacim na fon i pitao sam studentsku sluzbu na fon i dobio sam ovakav odgovor :
После првог семестра није могуће прећи.
Упис можете извршити само ако остварите
право уписа више године на вашем
факултету и притом да испити које сте
положили могу признати за Наш факултет
од најмање 37 ЕСПБ бодова.

E sad ja cu u junu sigurno imati 37 na mom fakultetu ,al sta oni mogu da mi priznaju ,ovako ja sam polozio sad:
1.Matematika1
2.Matematika 2
3.Programiranje 2
4.Osnovi racunarske tehnike
5.Sociologija
6.Uvod u menadzment
7.Engleski 2 i engleski 3
8.Praktikum koriscenja racunara
i jos neka 2 predmeta koja su laboratorijske vezbe( iz fizike i oet-a )
E sad mene zanima sta ce meni oni priznati i dal cu ja moci nekako od ovoga da skupim vasih 37 esb bodova i da nekako upisem drugu godinu?

HVALA UNAPRED SVIMA


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 27.02.2012. 14:18:32 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16.06.2010. 01:01:06
Postovi: 260
Lokacija: Beograd
Godina: III
Smer: IS
po predmetima, mat 1,mat 2,sociologiju,menadžment,engleski 2(možda i 3) ,ali sve to bi trebalo da vidiš u studentskoj službi,možda još neki predmet...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: 27.02.2012. 14:45:37 

Pridružio se: 27.02.2012. 09:53:47
Postovi: 7
Godina: Padobranac
Smer: ME
Definitino su morati ponovo da ih zovem ,da znam dal to moze ili da pocnem da spremam prijemni :( ,jer pazi i da prihvate sledece: