Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Autoru Poruka
PostPoslato: 12.07.2010. 12:45:26 
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26.09.2007. 22:50:11
Postovi: 2182
Godina: Dipl.
Smer: IS
ПН: Разлози за одлазак су даље школовање, немогућност запослења и низак животни стандард

Резултати истраживања које је спровела Маркетинг радионица Економског факултета указују да чак две трећине студената Београдског универзитета размишља да напусти Србију после завршених студија. Број академаца који своју будућност виде ван граница наше земље расте из године у годину, показују резултати њихове анкете у којој је учествовало 1.500 студената.

Ово истраживање је показало да би 66,28 одсто вас отишло из Србије чим би им се за то указала прилика, а као главне разлози су наведени даље школовање, немогућност запослења и низак животни стандард у Србији. Резултати такође показују да 56 одсто студената би напустило Србију након што дипломира ако им се за то укаже прилика, 21 одсто би то урадило ради наставка школовања, а девет одсто због запослења.

СТОМАКОМ ЗА ХЛЕБОМ

По завршетку факултета 63 одсто вас намерава да потражи посао у Београду, 19 одсто у иностранству, а 13,5 процената у родном месту. Више од трећине анкетираних студената сматра да је веза пресудна приликом запошљавања, четвртина сматра да је најважнија способност, а сличан проценат каже да је то диплома. Резултати истраживања, спроведеног на свим београдским факултетима, показали şу да само седам одсто студената сматра да се Болоњска декларација у потпуности примењује на њиховом факултету, док 46 одсто није чак ни довољно упознато са њеним принципима.

БОЛОЊ… ШТА?

Да Болоњска декларација олакшава студирање сматра 54 одсто испитаника, а 30 одсто мисли да отежава. Професоре и њихова предавања сте оценили оценом 3,2, од могућих пет, док је оценом 2,5 најлошије вреднован рад студентских служби. Већина студената, њих 53 одсто, није чула за дискриминацију на факултетима, 30 одсто је обавештено о дискриминацији, док је њих 17 одсто доживело дискриминацију, најчешће због акцента, порекла, па чак и по полној основи...

РАЗМИШЉАЊА БУДУЋЕ ЕЛИТЕ

Ово истраживање, које је донело неке од ових фрапантних података се обавља једном годишње у претходних седам година. Спровели су га од 26. априла до 29. априла студенти Економског факултета окупљени у невладину организацију Маркетинг радионица у оквиру факултета, који је подржао истраживање. Истраживање су на Економском факултету представили студенти Миланка Васиљевић и Мирко Бунчић. Миланка је објаснила да се истраживање ставова студената Београдског универзитета спроводи са идејом да се открију њихова размишљања, као будуће друштвене елите, о актуелним темама и укаже на многобројне проблеме са којима се они свакодневно сусрећу. Васиљевићева је такође указала да се на тај начин подстиче и решавање проблема студената.

АФ:

Мало бројки о студентским размишљањима

Истраживање је такође показало и да само пет одсто студената своје слободно време користи за одлазак на културне догађаје, 42 одсто се бави спортом и рекреацијом, четвртина посећује кафиће и клубове, а 15 одсто време проводи сурфујући по интернету. Око 30 одсто студената не гледа телевизију, а они који гледају највише прате филмове и серије (27 одсто), потом вести (14 одсто), док популарне ријалити програме гледа само 11 одсто студената.

Најгледанија станица према мишљењу београдских академаца је РТС (22 одсто), затим следе Б92 (19 одсто) и Пинк (17 одсто). Чак половина анкетираних чита бесплатне београдске новине "24 сата", за "Блиц" се определило 23, "Новости" 13 одсто. Три одсто испитаника тврди да чита "Курир". Код оних који прате радијски програм најпопуларнији је "ТДИ" радио.

На питање да ли би подржали одржавање геј параде, 49 одсто испитаника је одговорило да не би, док би ту манифестацију подржало 13 одсто београдских студената. Своје органе би завештало око 30 одсто студентске популације, а готово половина користи заштиту приликом сексуалних односа, док 75 одсто студената одговорило је да би рециклирало смеће.

АФ:

Ко су они?

Маркетинг радионица је студентска организација која се бави истраживачким пројектима, маркетингом и применом стечених знања из области економије и маркетинга у пракси. Циљ постојања је пружање могућности студентима Економског факултета у Београду да прошире и усаврше знања, теоријски и практично. Пројекти којима се бави су из разних сфера економије: истраживање тржишта и јавног мнења, мистерy shoping, позиционирање предузећа, израда маркетинг планова и спровођење ПР кампања, организовање разних манифестација и промоција као и сарадња са другим студентским организацијама.

Извор: "Студент"
____________________
http://www.ssfon.info

_________________
I live in my own world - but it's OK, they like me here! :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Copyleft FONForum 2001-2014 | Powered by phpBB © phpBB Group